فرماندار آستارا خبر داد؛

۸۰ نفر مشکوک به آنفلوآنزا و کرونا در آستارا بهبود یافتند

فرماندار آستارا گفت: تا امروز ۱۱۰ بیمار مشکوک به آنفلوانزا و کرونا در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان بستری بودند و ۸۰ نفر از آنها بهبود یافته و مرخص شدند و ۳۰ نفر تا امروز تحت درمان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستارا گفت: تا امروز ۱۱۰ بیمار مشکوک به آنفلوانزا و کرونا در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان بستری بودند و ۸۰ نفر از آنها بهبود یافته و مرخص شدند و ۳۰ نفر تا امروز تحت درمان هستند.

حسن رستم زاد امروز جمعه اظهار کرد: علاوه بر بخش داخلی بیمارستان شهید بهشتی آستارا، بخش های جراحی و آی سی یو این بیمارستان نیز به بیماران مشکوک به آنفلوآنزا و کرونا اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر عدم کرد غیر ضروری در شهر بیان کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری اکیدا پرهیز کنند و بانک ها نسبت به جمع آوری خودکارهای مشترک و ضدعفونی کردن دستگاه های نوبت دهی و خودپردازها در طول روز اقدام کنند.

فرماندار آستارا با اشاره به اهمیت تلاش گروه های مردمی تصریح کرد: تلاش های گروه های دانشجویی و سازمان های مردم نهاد به دلیل مشارکت در ضدعفونی کردن معابر، دستگاه های خودپرداز و نیز توزیع دستکش و ماسک قابل تقدیر است و با همت همگانی این بیماری ریشه کن خواهد شد.

 

Share