با اشاره به بحران کرونا در گیلان؛

پرستاران شرق گیلان نیاز فوری به تجهیزات حفاظتی دارند+ اعلام شماره حساب

نظام پرستاری شرق گیلان با اعلام نیازهای فوری و ضروری به ماسک، لباس و تجهیزات حفاظتی در بیمارستان های شرق گیلان، طی فراخوان عمومی از مردم و خیرین خواستار اهدای کمک شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نظام پرستاری شرق گیلان با اعلام نیازهای فوری و ضروری به ماسک، لباس و تجهیزات حفاظتی دربیمارستان های شرق گیلان، طی فراخوان عمومی از مردم و خیرین خواستار اهدای کمک شد.

این تشکیلات به عنوان متولی و ارگان صنفی پیگیر مشکلات و مطالبات گروههای پرستاری از هموطنان و مردم خواسته است به یاری و حمایت از پرستاران و گروههای پیراپزشکی در شرق گیلان بپردازند و اعلام کرده برای ادامه مبارزه با کرونا نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی تمامی همشهریان و هموطنان دارند.

این گروه ارسال تجهیزات حفاظتی شامل ماسک طبی، ماسک N۹۵، گان و شیلد محافظتی، دستکش لاتکس و دستکش یکبار مصرف، عینک محافظ، لباس محافظتی مخصوص را از اقلام مورد نیاز فوری ذکر کرده است.

نظام پرستاری شرق گیلان طی اطلاعیه ای با اشاره به بحران کرونا اعلام کرده است که کادر پرستاری و گروههای پیراپزشکی هفت بیمارستان شرق گیلان شامل شهید انصاری رودسر، نیکوکار املش، امینی لنگرود، پیروز لاهیجان، میلاد لاهیجان، شفا لاهیجان، غدیر سیاهکل و کوثر آستانه اشرفیه نیاز مبرم و فوری به ماسک، لباس و تجهیزات حفاظتی دارند.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه به دلیل کمبود تجهیزات، بسیاری از همکاران ما دچار بیماری شده و شاهد ریزش شدید نیرو هستیم که برای ادامه مبارزه با کرونا نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی تمامی همشهریان و هموطنان و خیرین داریم.

این گروه تاکید کرده است  که دریافت کمک های نظام پرستاری شرق گیلان به محوریت لاهیجان با هماهنگی و تحت نظارت و حسابرسی مستقیم دادستان لاهیجان و شورای تامین این شهرستان انجام می شود.

نظام پرستاری شرق گیلان برای واریز کمکهای مادی شماره کارت ۵۸۹۴-۶۳۷۰-۰۰۰۸-۳۰۷۸ را اعلام و از مردم خواسته است که برای هماهنگی هر چه بیشتر می توانند از طریق واتساپ با شماره تلفن ۰۹۱۱۸۴۱۶۷۵۰ ارتباط برقرار کنند و تصاویر فیشهای واریزی را هم به همین شماره ارسال نمایید.

این تشکیلات از شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی نیز خواسته است از طریق همین شماره می توانند اقدام نمایند.

 یک عضو نظام پرستاری شرق گیلان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مرگ دو تن از همکاران بنام های نرجس خانعلی زاده از بیمارستان میلاد لاهیجان و غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستان‌های پورسینا و آریای رشت در مبارزه به کرونا برای حفاظت از جان پرستاران و کادرپزشکی نیاز به کمک های فوری مردمی است.

وی از کلیه خیرین خواست در بازدید از بیمارستان ها می توانند وسایل خود را تحویل دهند.

Share