قابل توجه شرکت کنندگان پذیرفته شده

شرایط استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۹۸ اعلام شد

به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ و اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا از مراجعه حضوری به دانشگاه جهت مطرح نمودن سوالات مرتبط با آزمون خودداری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرایط انجام مراحل اداری استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۹۸ اعلام شد.

شرکت کنندگان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، جهت انجام مراحل استخدام به نکات زیر توجه نمایند:

۱-  لازم است پذیرفته شدگان نهایی آزمون درروزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه جاری(با اولویت افرادی که فاقد هر گونه ثبت نام در سامانه گزینش دانشگاه می باشند(پرسنل غیر شاغل به صورت طرحی یا قراردادی و …) با مراجعه یه سایت هسته گزینش دانشگاه به آدرس  http://www.gums.ac.ir/gozinesh  نسبت به ثبت نام اینترنتی گزینش و تکمیل فرم مربوطه با توجه به راهنمای مندرج در سامانه  اقدام نمایند.

۲- کلیه افرادی که به نتیجه اعلام شده از سوی سازمان سنجش در کارنامه نهایی اعتراض دارند، می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان مذکور و با توجه به ضوابط و برنامه زمانبندی اعلام شده در آن نسبت به ارایه درخواست خود اقدام نمایند.

۳ – متقاضیانی که به بررسی مدارک و مصاحبه  آزمون مذکور  که از طریق این دانشگاه اجرا گردیده است،  اعتراض دارند، می توانند از ۲۷ اسفند ۹۸ تا ۲۷ فروردین  ۹۹ در صفحه اصلی سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صفحه میز خدمت به آدرس http://www.gums.ac.ir/default-11014.aspx  مراجعه و نسبت به تکمیل  فرم رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی اقدام نمایند. مراتب پس از پایان فرصت ۳۰ روزه از طریق دانشگاه بررسی و پاسخ مقتضی به متقاضی از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد گردید.

در خواست می گردد به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ و اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا از مراجعه حضوری به دانشگاه جهت مطرح نمودن سوالات مرتبط با آزمون خودداری نمایند. همکاران مدیریت منابع انسانی از طریق شماره تماس ۳۳۳۲۶۰۶۱  داخلی ۲۲۳ (واحد استخدام )، همکاران هسته گزینش برادران با شماره تماس ۳۳۳۲۱۴۶۰ و هسته گزینش خواهران با شماره تماس ۳۳۳۲۹۶۸۸ پاسخگوی تلفنی سوالات شما خواهند بود.

Share