امیر خجسته خبرداد:

جمع آوری ۶۰ امضا برای بررسی خارج از نوبت لایحه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری!

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از جمع آوری ۶۰ امضا برای بررسی خارج از نوبت لایحه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها خبر داد و گفت: در تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری ها پس از ۲۰ سال مصمم هستیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر خجسته در گفت و گو با خانه ملت،گفت: با پیگیری های چند ساله و عزم مجلس تبدیل وضعیت استخدام ۳۵۰ هزار نیروی غیررسمی شهرداری‌ها پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مورد اصلاح قانون اداری و استخدامی کارکنان شهرداری‌های سراسر کشور، افزود: کلیات لایحه استخدام شهرداری‌ها در کمیسیون اجتماعی تصویب اما با توجه به اینکه روند ارسال آن به صحن زمان زیادی میبرد با جمع آوری شصت امضا و ارائه به هیئت رئیسه خواستیم تا این موضوع به صورت خارج از نوبت و سریعا در مجلس مطرح شود.

وی با یادآوری اینکه وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری های همدان و شهرستان های استان همدان در کنار ۳۵۰ هزار نیروی شهرداری با اجرای این لایحه استخدام شهرداری‌ها تعیین تکلیف می شود، تصریح کرد: کارکنان شهرداری‌ها در ۵ گروه بر اساس نوع کار و تحصیلات مربوطه و میزان همکاری با شهرداری تقسیم بندی می شوند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم، ادامه داد: وضعیت استخدامی کارکنان سال های سال بلاتکلیف مانده و تبدیل وضعیت نشده‌اند که این کارکنان با اجرای لایحه تبدیل به قرارداد پیمانی شده و امیدوارم با ارسال هر چه سریعتر این موضوع به صحن و عزم نمایندگان مجلس برای به سرانجام رسانیدن آن شاهد تغییر و تحول و تحقق عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد و امنیت شغلی کارکنان باشیم.

Share