فرمانده یگان ویژه گیلان خبر داد:

اعلام آمادگی یگان ویژه برای ضدعفونی اماکن دولتی در رشت

سرهنگ رضا باباپور، فرمانده یگان ویژه استان گیلان از آمادگی این یگان برای ضدعفونی اماکن دولتی در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده یگان ویژه استان گیلان از آمادگی این یگان برای ضدعفونی اماکن دولتی در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ رضا باباپور با اشاره به اقدامات پیشگیرانه یگان ویژه در عملیات مردم یاری مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: پلیس همیشه در همه بحران‌ها همانند واحدهای خدمات رسان در کنار و درخدمت به مردم است.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی این یگان برای اعزام تیم‌های خدمات‌رسان در راستای گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری بیان داشت: یگان ویژه با استفاده از گشت های امدادی و خودروهای صوت و آب‌پاش همه روزه آماده همکاری و مشارکت در ضد عفونی اماکن شهری، دستگاه‌ها، نهادها و سازمانهای شهر رشت است.

سرهنگ باباپور با بیان اینکه یگان ویژه تا شکست و نابودی ویروس در کنار مردم خواهد بود یاد آور شد: یگان ویژه در مقابله و جلوگیری از انتشار این بیماری هرچه در توان دارد به کار خواهد گرفت تا آرامش را به مردم هدیه دهد.

فرمانده یگان ویژه استان گیلان در خاتمه با بیان اینکه متولیان امر جهت هماهنگی برای حضور و ضدعفونی اماکن می توانند با شماره ۲۱۸۲۴۱۰۰ در شهر رشت تماس حاصل نمایند خاطرنشان کرد: پلیس اجرای اینگونه اقدامات را یک تکلیف و وظیفه برای رضایت‌مندی مردم می داند.

Share