بخشدار کومله خبر داد؛

۱۰ هکتار از باغات کومله در آتش سوخت

به دنبال وزش باد گرم شدید ۱۰ هکتار از باغات چای و مرکبات در چندین روستای کومله دچار حریق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی خداجو بخشدار کومله در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دنبال وزش باد گرم شدید ۱۰ هکتار از باغات چای و مرکبات در چندین روستای کومله دچار حریق شد.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و استقرار اکیب های آتش نشانی در روستاهایی که در معرض آتش سوزی بوده اند توانستیم از گسترش آتش جلوگیری کنیم.

خداجو از حضوز شهرداری کومله با کلیه اکیپهای آتش نشانی و دیگر دستگاهای مرتبط برای مهر آتش خبر داد و گفت: نزدیک به ده هکتار از اراضی روستاهای مریدان، حاجی سرا، پرشکوه، لیسه رود طی ده ساعت حریق، در آتش سوخت.

بخشدار کومله با بیان اینکه از همان ساعات اول  آتش سوزی به دستور فرماندار شهرستان لنگرود، ستاد مدیریت بحران بخش تشکیل شد، افزود: نیروهای امدادی سریعا با برنامه ریزی و تقسیم کار شروع به اطفای حریق کردند که متاسفانه به دلیل باد شدید کار بسیار دشوار بود و آتش با سرعت زیادی گسترش یافت.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از آتش نشانی کومله، شهرداری و شورای شهر، دهیاری‌ها، بسیج و تیپ میرزا کوچک و عوامل حفاظت منابع طبیعی و مردم این روستاها که کمک زیادی در اطفای حریق نمودند صمیمانه قدردانی کنم.

خداجو متذکر شد: مسلما تحقیقات درخصوص دلایل این آتش سوزی بزرگ طی روزهای آتی صورت می‌گیرد.

Share