جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

مسافران ماشین‌ خود را در جاده قزوین – رشت رها کردند| اختصاص خودروهای سپاه به ادارات برق و گاز

علی توشه به با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف در این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه در سراسر استان در اختیار اداره برق و گاز قرار گرفته تا بتوانند قطعی گاز و برق را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار علی توشه به با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف در این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه در سراسر استان در اختیار اداره برق و گاز قرار گرفته تا بتوانند قطعی گاز و برق را برطرف کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۱۰ خودروی کمک‌دار سپاه در شهر رشت در اختیار اداره برق و گاز قرار داده شده است گفت: بازگشایی مسیرهایی مسدود شده اولویت فعالیت‌های سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم است.

توشه تصریح کرد: ماشین‌های سنگین سپاه به منظور بازگشایی راه‌ها در ۴ مسیر تقسیم‌بندی شدند و در تلاش هستند تا مسیرهای صومعه‌سرا تا تالش، دانشگاه امام خامنه‌ای زیباکنار تا بندرانزلی، لنگرود تا آستانه اشرفیه و جاده تهران و سراوان را بازگشایی کنند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته بسیاری مسافران در راه مانده در شهرستان رودبار اسکان داده شدند، تصریح کرد: این مسافران در مدارس، سالن‌های ورزشی، مساجد و مقرهای سپاه اسکان داده شده و مواد غذایی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه سپاه ناحیه سلمان رشت مسافران در راه مانده در بخش سنگر را اسکان داده است افزود: این اقدام از صبح روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

توشه خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل اینکه بسیاری از مسافران ماشین‌های خود را در جاده قزوین – رشت رها کردند تردد در این منطقه به کندی انجام می‌شود.

Share