فرماندار رشت مطرح کرد؛

مسابقات وزنه برداری جام نامجو در رشت یک رویداد بزرگ ملی است

نشست هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر، گرامیداشت جهان پهلوان نامجو و انتخابی المپیک امروز در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مؤمنی زاده فرماندار شهرستان با بیان اینکه مسابقات وزنه برداری جام نامجو برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: رقابت‌های وزنه برداری بین المللی جام نامجو در سالن ۶ هزار نفر شهر رشت از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد که بزرگترین رویداد ورزشی شهرستان است.

وی با بیان اینکه دو کمیته اجرایی در رابطه با زیر ساختی و کمیته دیگر فرهنگی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات تشکیل شده است، افزود: این یک رویداد بزرگ ملی است و از صدا و سیما انتظار داریم با اطلاع رسانی و تولید برنامه در این راستا اقدامات مناسبی را انجام دهد.

فرماندار رشت با گلایه از شهرداری گفت: فرصت زیادی برای انجام تبلیغات شهری و محیطی نیست و متاسفانه اقدامات شهرداری در مورد این رویداد بسیار دیر در حال انجام است.

مؤمنی زاده گفت: این مسابقات از چند شبکه خارجی و داخلی به طور مستقیم پخش خواهد شد و باید همه چیز به درستی انجام شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه این مسابقات یک رویداد شهرستانی و استانی نیست، یادآور شد: این مسابقات بسیار هزینه بردار است و متولی آن نیز ورزش و جوانان خواهد بود اما اگر همه هزین‌ه ها را این اداره پرداخت کند بسیار سخت می‌شود از دستگاه‌ها و ادارات می‌خواهم که به دنبال فاکتور نباشند و کمک حال اداره کل ورزش و جوانان باشد تا بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

دستگاه‌ها نگاه ملی و بین المللی داشته باشند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه این مسابقه از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: شرابط کشور از حیث ملی و بین المللی برای همگان کامل مشخص است و انتظار می‌رود که هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها به درستی صورت گیرد.

رحیم حیدری با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی وزنه برداری نامجو از اتفاقات بسیار مهم در استان است گفت: جلسات مکرری و مختلفی برای شناسایی اسیبهای احتمالی و کاستی‌ها برگزار شده است و راهکارهای مناسب برای رفع آن اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات همزمان با روزهای پیروزی انقلاب برگزار می‌شود، افزود: با برگزاری خوب این مسابقات که جلوه بین المللی دارد در چله دوم انقلاب نشانگر عظمت انقلاب خواهد بود و اگر خدا نکرده با ایرادتی برگزار گردد، آسیب آن به همه ما می‌رسد بنابراین از همه دستگاه‌ها می‌خواهم که نگاه ملی و بین المللی به این مسابقه داشته باشند.

محمود نامجو در محله استاد سرای شهر رشت چشم به جهان گشود.
۴ مدال طلای جهان، یک مدال نقره و یک مدال برنز المپیک و چندین مدال طلای آسیایی بخشی از افتخارات اسطوره وزنه برداری ایران و جهان است.

Share