با حضور استاندار گیلان و بصورت همزمان انجام شد؛

افتتاح ۵۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی گیلان در سیاهکل

در هفتمین روز از دهه فجر و با حضور نماینده عالی دولت در گیلان، ۵۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی استان به صورت همزمان در روستای اشکجهانپهلو شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیش از ظهر امروز (جمعه) در هفتمین روز از دهه فجر با حضور دکتر ارسلان زارع ۵۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی استان به صورت همزمان در روستای اشکجهانپهلو شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

برای افتتاح این واحدهای مسکونی سه میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار گیلان پس از افتتاح این واحدهای مسکونی در جمع خبرنگاران؛ با ابراز خرسندی از حضور در جمع شهروندان و مددجویان بهزیستی شهرستان سیاهکل گفت: امروز آیین افتتاح تعدادی از پروژه های این شهرستان که بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن گذاشته شده، برگزار شد.

دکتر زارع با بیان اینکه چهار میلیارد تومان از مجموع اعتبارات اعلام شده مربوط به احداث مسکن مددجویان بهزیستی بوده، افزود: ۵۳ واحد مسکن مددجویی بهزیستی استان امروز به صورت همزمان در سیاهکل و سه شهرستان دیگر به بهره برداری رسید.

گفتنی است در دهه فجر سالجاری یک هزار و ۱۵۲ واحد مسکونی از سوی نهادهای مختلف همچون راه و شهرسازی، بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بهزیستی به بهره برداری رسیده است.

Share