علوی زمیدانی با انتقاد شدید از عملکرد نیکفر؛

آیا نماینده باید برای رییس شدن فلان شخص در اداره کل تحصن کند؟

سید رضا علوی زمیدانی داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در لاهیجان گفت: علت اصلی حضورم در انتخابات ضعف عملکرد نماینده فعلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ابریشم پرس، سیدرضا علوی زمیدانی داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پیش از ظهر امروز در جمع مردم در صحن مسجد چهار پادشاهان لاهیجان با انتقاد از عملکرد ذبیج نیکفر، علت اصلی حضور خود در انتخابات را ضعف عملکردی نماینده فعلی دانست و افزود: با بازخوردی که از دو شهرستان گرفتیم دیدیم امکان تغییر نماینده وجود دارد و اگر مطمئن بودم نماینده فعلی میتواند با اکثریت آرا بماند هرگز این ریسک را نمی‌کردم که وارد انتخابات شوم.

وی اصلی ترین دلیل انتقاد از ذبیح نیکفر و ضعف عملکری وی را مخالفت با دولت دانست و با تاکید بر تنوع افکاری در لاهیجان که از ابتدای انقلاب نیز وجود داشت گفت: بالاخره این دولت برآمده از رای مردم است و در مواردی هم انتقاداتی به دولت وارد است اما آیا انتقاد به دولت باید باعث شود در شهرستان با روسای ادارات درگیر شویم ؟

علوی زمیدانی افزود: اگر خود را سرباز ولایت میدانیم باید تدبیر رهبر انقلاب را در انتخاب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که از همه گروه ها و سلایق است را الگوی خود قرار دهیم.

این داوطلب انتخابات مجلس با اشاره به جمله نماینده فعلی لاهیجان که میگوید چون با دولت فعلی مشکل دارم اعتباری نمی‌توانم بگیرم، گفت: چطور میشود نمایندگان رشت و صومعه سرا و … علی رغم اینکه مخالف دولت هستند میتوانند روستا به روستا اعتبار آسفالت و موارد دیگر بگیرند اما شما نتوانستی ؟ آنها نماینده انقلابی مقتدر هستند.

علوی زمیدانی افزود: دولت حق دارد هر کسی را که بتواند با برنامه های دولت کار کند را به عنوان مدیر بگمارد و نماینده باید براساس کارنامه ارزیابی کند نه به لحاظ سلیقه سیاسی.

این نامزد انتخابات در ادامه سخنان خود با اشاره به بعد نظارتی نماینده مجلس گفت: آیا نماینده باید برای رییس شدن فلان شخص در اداره کل تحصن کند ؟ چطور میشود در جلسه با وزیر بگوید رییس اداره شما در شهرستان علیه من موضع میگیرد ؟ سطح نماینده بالاتر از این حرفهاست.

علوی زمیدانی در قسمت دیگری از سخنان خود به پروژه میدان گیل اشاره داشت که باید در دهه فجر امسال افتتاح میشد و گفت چه اتفاقی می افتد که وزرا وارد گیلان می‌شوند و مستقیم از فرودگاه به شهرستان مجاور میروند اما کمتر از یک دقیقه جلو این پروژه توقف نمی‌کنند؟

وی در پایان یکبار دیگر با انتقاد از ذبیح نیکفر نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل گفت: یعنی ما باید منتظر بمانیم شاید دولتی بیاید که با شما موافق باشد تا بتوانید کار مردم را انجام دهید؟ مردم این ضعف ها را به پای انقلاب می‌نویسند.

Share