علیرضا محمدی در نشست با خبرنگاران

در زمان مدیرکلی مستأجر یکی از کارشناسان اداره بودم | زمانی تحت پوشش کمیته امداد بوده‌ام

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات اظهار کرد: از لحاظ اقتصادی متوسط به پایین هستیم و بنده خودم پس از فوت پدر تحت پوشش کمیته امداد شدم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا محمدی در نشست با خبرنگاران با تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر اتفاقی بزرگ در تاریخ کشور ما است و همانطور که همیشه می‌گفتند انقلاب ما انفجار نور بود.
محمدی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهشان که به صورت ناجوانمردانه صورت گرفت اتفاقی تلخ برای همه مردم ما بود.
مدیرکل سابق کمیته امداد ادامه داد: در همان ساعات اولیه رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که انتقام سخت می‌گیریم و این انتقام حضور پر شور مردم در تشییع پیکر این سردار بزرگ بود.

محمدی گفت: انتقام سخت همان حضور مردم و ایستادن انها پشت نظام و انقلاب بود و امروز این نوبت مسئولین است که با مدیریت جهادی خود انتقام سخت از دشمنان نظام و اسلام بگیرند.

وی ادامه داد: مدیر جهادی مدیری است که دلسوز، از جنس مردم و با مردم و برای مردم باشد و مثل مردم زندگی کند.

محمدی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی اول مردم هستند، یادآور شد: امروز شکاف بین مردم مسئولین قابل قبول نیست.

وی با اشاره به مسئولیتهای خود در کمیته امداد اظهار کرد: از مراحل پایین شروع کردم و در نهایت توفیق این را داشتم که در سن ۳۴ سالگی جوانترین مدیر استان باشم و بعد از دو سال به عنوان موفق‌ترین مدیر در برنامه خط سه حضور پیدا کنم.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات با بیان اینکه در خودم قابلیت‌هایی دیدم و پا به عرصه انتخابات گذاشتم، گفت: گیلان در مقایسه با استان‌های دیگر از پتاسیل های بالقوه زیادی برخوردار است و در محصولاتی چون برنج، چای و مرکبات رتبه‌های اول تا سوم در تولید کشور را در اختیار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها در زمینه خودکفایی برنج وجود ندارد، گفت: در این حوزه باید کار بیشتر بشود. کشاورزی ما کشاورزی فصلی و گرانی است و متاسفانه هنوز فهم درستی از محصوب استراتژیک نداریم.

وی افزود: متاسفانه مردم ما به صورت سرایداری و یا مناسبه ای در حال کار بر زمین‌ها هستند.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات با اشاره به اینکه در زمینه صنعت هم کاری زیادی انجام نشده است و در کارخانه‌های ما از سال ۸۳ هنوز آثار برف بر روی دیده می‌شود، اظهار کرد: یکی از علتهایی که رهبری از مجلس گله دارند این است که مجلس از وظیفه اصلی خود خارج شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: از وظایف مجلس ریل گذاری قانون است تا قوای دیگر بر روی آن ریل حرکت کنند و اما متاسفانه اینگونه نبوده است. نمایندگان بیشتر وقت خودش را برای عزل و نصب مدیران می‌گذارند که وظیفه ذاتی نماینده نیست.

مدیرکل سابق کمیته امداد افزود: امروز مشکلات مردم تورم و گرانی بیکاری است و در خانه ملت باید به اینها رسیدگی کنند و برنامه ۴ ساله بدهد.

وی با اشاره به اینکه آذری زبان است، اظهار کرد: همسرم اهل صومعه سرا است و از لحاظ اقتصادی متوسط به پایین هستیم و بنده خودم پس از فوت پدر تحت پوشش کمیته امداد شدم.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات با تاکید بر لزوم شفاف سازی اموال و دارایی کاندیداها اظهار کرد: در زمان مدیرکلی مستأجر یکی از کارشناسان اداره بودم و الان خانه‌ای ۱۰۰ متری در نزدیکی مسکن مهر خریداری کرده ام و ماشینی که بر آن سوار می شوم در ابتدا پراید بود و اکنون ۴۰۵ است.

Share