جعفرزاده ایمن آبادی مطرح کرد:

مردم انتقام خون سردار سلیمانی را می‌خواهند | باید خواب را از چشم دشمنان بگیریم

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی در کشور و توجیهات رئیس جمهور آمریکا برای این اقدامات تروریستی، بیان کرد: ترامپ تا به امروز چندین خطای بزرگ انجام داده است که هزینه و تاوانش را مردم کشورش و منطقه پس می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی در کشور و توجیهات رئیس جمهور آمریکا برای این اقدامات تروریستی، بیان کرد: ترامپ تا به امروز چندین خطای بزرگ انجام داده است که هزینه و تاوانش را مردم کشورش و منطقه پس می‌دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی یک چهره بین‌المللی بود و سران تمام دنیا به او احترام می‌گذاشتند.

وی با بیان این‌که اقدام ایالات متحده در خصوص ترور سردار سلیمانی تروریستی بود،‌ عنوان کرد: آمریکا و رئیس جمهورش اعلام می‌کنند ایران پهپادهایش را زده و این کار را در قبال آن انجام داده است؛ به هیچ عنوان درست نیست پهپادهای آمریکایی به حریم ایران تجاوز کرده بود، درصورتی که سردار سلیمانی مهمان عراقی‌ها بودند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سوال ما از عراقی‌ها این است چرا نتوانستند از جان سردار سلیمانی محافظت کنند؟ اصلا نیروهای آمریکایی در آن فرودگاه چی می‌کردند.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر این‌که ترور سردار سلیمانی به منظور پیشگیری از جنگ انجام شده است، عنوان کرد: آقای ترامپ اعلام کرده است برای این‌که از جنگ پیگیری کند دستور ترور شهید سلیمانی را داده است! باید پرسید سندت برای این کار چیست؟ مگر سردار سلیمانی چه کرده بود که این کشور در حقش جنایت انجام داد؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحثی که وجود دارد این است کسی انتظار ندارد خون سردار بزرگش را نادیده بگیرند و به راحتی از آن بگذرند، سردار سلیمانی آنقدر بزرگ است که امروز سناتورهای آمریکایی بیان می‌کنند ترور او معادل ترور وزیر امور خارجه کشورشان است؛ حال اگر وزیر امور خارجه ایالات متحده ترور می‌شد این کشور سکوت می‌کرد؟

وی تاکید کرد:‌ کشور ما زیر نظر ولی عالم، عاقل و مجتهد اداره می‌شود که فرماندهی کل قوا را هم بر عهده دارند با درایت ایشان ما تصمیم عجولانه نگرفتیم. امروز در اینکه ما پاسخ دشمنان را خواهیم داد شک نداریم اما اینکه بلافاصله دست به اقدام بزنیم، خیر این اتفاق نخواهد افتاد، باید خواب از چشم دشمنان گرفته و هر لحظه منتظر پاسخ باشند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: امروز مردم کف خیابان که نه راستی هستند نه چپی انتقام خون سردار سلیمانی را می‌خواهند؛ آنان بیان می‌کنند این سردار بزرگ را اسوه صبر، مقاومت و امنیت می‌دانستند و آقای ترامپ پریشان احوال باید بداند به راحتی از مخمصه منطقه رها نخواهد شد.

وی با بیان این‌که ما دولت آمریکا را یک دولت پریشان احوال می‌دانیم، گفت: ترامپ استدالال‌های غیر منطقی عنوان می‌کند اگر بحث تجاوز به حریم است که این کشور انجام داده است، بازهم تکرار می‌کنم نظامی‌های آمریکا در فرودگاه عراق چه می‌خواستند؟ سردار سلیمانی به عنوان مستشار وارد خاک این کشور شده است که کاری عادی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که پیگیری حقوقی باید از طریق مجرای بین‌المللی انجام شود،‌ گفت: اقدامات لازم انجام شده است و ما پیگیر خون سردار سلیمانی از طریق قانون هستیم.

وی ادامه داد: سکوت سازمان ملل و شورای امنیت معنی ندارد، بالاخره امروز کشوری قصد دارد منطقه را به آشوب بکشد، ایران کشوری توسری‌خور مانند عربستان و کویت نیست که هرچی بگویند گوش کند، ما برای خودمان اقتدار داریم.

نماینده مردم رشت ادامه داد: امروز بیش از هزار و دویست سرباز آمریکایی در کویت فقط حضور دارند که کوچکترین حرکت نظامی از سوی آمریکا علیه ایران، آنان را به قعر دریا خواهد برد و این کار هزینه اقدامات ترامپ است.

Share