خداحافظی صمد درویشی با شیلات گیلان؛

سرپرست اداره کل شیلات گیلان منصوب و معرفی شد

مراسم معارفه مهندس عظیم مدبری به عنوان سرپرست شیلات استان گیلان با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران، مدیر کل حراست سازمان شیلات ایران، فرماندار و امام جمعه شهرستان بندر انزلی، فرماندهی سپاه ناحیه انزلی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی روز شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ در سالن جلسات اداره کل شیلات گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رستم پور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صمد درویشی در مدت مدیریت شیلات استان بر استفاده حداکثری از توان همکاران در توسعه شیلات در حوزه های مختلف تأکید کرد.

وی نگاه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی را بر ظرفیت های شیلاتی این استان بسیار ارزشمند و مهم بر شمرد و از سرپرست جدید شیلات استان خواست تا از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

رستم پور با اشاره به قدمت بسیار طولانی شیلات استان که در سطح ملی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: استان گیلان می تواند با داشتن مراکز مهم شیلاتی مثل مؤسسه تاسماهیان دریای خزر، پژوهشکده آبزی پروری، مرکز ملی فرآوری آبزیان در عرصه داخلی و خارج از کشور خوب بدرخشد و در این زمینه بایستی از تمامی پتانسیل های بالقوه و بالفعل شیلات در مباحث مشاغل خانگی جهت انجام پرورش ماهی، فرآوری آبزیان، استفاده از سرمایه گذاران در جهت ارتقاء آبزی پروری و همچنین توسعه مکانیزاسیون در ابعاد مختلف حوزه شیلات در استان استفاده گردد.

گفتنی است در این مراسم درویشی نیز از تلاش و همراهی مسئولین استانی و شهرستانی، کارکنان شیلات استان و همچنین از آبزی پروران، صیادان سخت کوش و بهره برداران در مدت تصدی شان در این سمت تقدیر و تشکر نمود و توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در دوره مسئولیتی خود ارائه کرد.

در پایان این مراسم عظیم مدبری به عنوان سرپرست شیلات استان گیلان معرفی شد و از صمد درویشی در دوران تصدی این سمت قدردانی به عمل آمد.

Share