این نشست برايم بسيار دلنشين تر و جذاب تر از جلسات با برخي مديران بود

روایت جعفرزاده از دیدارش با دانشجویان بسیجی؛ آنها روحیه انقلابی‌ و تفکری دلسوزانه دارند

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و قرارگاه احمدی روشن استان گیلان در دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و قرارگاه احمدی روشن استان گیلان در دیدار کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این زمینه در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

«عصر امروز جلسه بسیار خوبی با اعضای محترم شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و قرارگاه احمدی روشن استان گیلان داشته‌ام که بیش از ٢.۵ ساعت طول کشید.

چند نکته در باب این نشست لازم است مطرح کنم:

١. امروز جوانان دانشجوی ما نشان دادند همانند جوانان دوران دفاع مقدس روحیه انقلابی‌گری، شور مطالبه‌گری و تفکری دلسوزانه دارند که این کاملا در تقابل با خواسته‌ها و برنامه‌ریزی های دشمنان است که قدرت اندیشدن و مطالبه گری را در مردم و بویژه قشر جوان ما از بین ببرند و مطالبات آنها را در سطوح پایین اجتماعی تقلیل دهند.

٢. در این نشست نقدهایی نسبت به سخنان همدیگر داشتیم که معتقدم از همین نقدها و اعلام مواضع شفاف و کارشناسی می توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

٣. مطالعه جوانان دانشجو در بخش های مختلف بودجه برای من جای خرسندی و افتخار داشت، جایی که متاسفانه برخی نمایندگان ما نیز به واقع این زمانی که دانشجویان صرف تحلیل بودجه کردند، نمی کنند.

۴. اگر نگاه یکجانبه سیاسی را از افکار دور کنیم و غرق در بازیهای سیاسی و جناحی نشویم قطعا با امثال همین جوانان که کم هم نیستند می توانیم آینده روشنی برای کشورمان ترسیم کنیم.

۵. این نشست با همه نقدها،شوخی ها و… برایم بسیار دلنشین تر و جذاب تر از جلساتی است که با برخی مدیران داریم و بدون اندیشه و مطالعه و متاسفانه دلسوزی … مخاطب ما هستند.

برای یکایک آنان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم»

گفتنی است پیش از این شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و قرارگاه احمدی روشن استان گیلان با جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت دیدار کرده بودند.

Share