9 دی نماد یک رنگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است

دعوت رسول جماعتی از مردم برای شرکت در راهپیمایی و تجمع روز نهم دی

رسول جماعتی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم فهیم گیلان و شهرستانهای فومن و شفت برای شرکت در راهپیمایی و تجمع روز نهم دی دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رسول جماعتی در آستانه فرا رسیدن «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، با صدور بیانیه‌ای ازا قشار مردم بابصیرت و ولایتمدار گیلان برای حضور حماسی در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

” تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت فهیم و با عظمت ایران اسلامی نقش بسته است؛

۹ دی ۸۸ را می‌توان یکی از پررنگ‌ترین این نقاط در تشخیص حق از باطل دانست.

۹ دی، تجلی دفاع همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه‌ی شور و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یک رنگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است.
حماسه نهم دی یکی از بی نظیرترین حرکت‌های نماد خودجوش مردم در تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام اسلامی بود که برگ زرّین دیگری از بصیرت وهوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحّیفه‌ی افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد.

بر این اساس مراسم ویژه بزرگداشت این روز درگیلان ۹ دی ۹۸با حضور پرشور مردم بصیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در سراسر گیلان اضافه کرد: این مراسم باشکوه در شهر رشت ازساعت ۱۰ صبح۹ دی‌ ماه با سخنرانی دکتر محمد دهقان (عضو حقوقدان شورای نگهبان) در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) این شهر برگزار می شود، شرکت فرمائید.

Share