امام جمعه اسالم با پوشش متفاوت و سلاح به دوش در نماز جمعه امروز:

ترامپ بی‌شک یکی از نشانه‌های ظهور است| او آمریکا و اسرائیل را به سمت نابودی پیش می‌برد

خطیب جمعه اسالم تصریح کرد: پدیده ترامپ بی شک یکی از نشانه های ظهور امام زمان(عج) است چرا که حتی خود ترامپ هم نمی داند با این اقدامات احمقانه چه خدمتی به اسلام و محور مقاومت می کند و آمریکا و اسرائیل را به سمت نابودی پیش می برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه اسالم با تبریک و تسلیت شهادت سردار دلاور اسلام و سرباز با اخلاص ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی به بیان تحلیل حوادث منطقه در هفته اخیر پرداخت و گفت: ابتدا آمریکا در داخل خاک کشور عراق به پایگاه حشدالشعبی حمله کرد و تعدادی از رزمندگان و مجاهدان اسلام را به شهادت رساند و عده ای را هم مجروح کرد که این عمل خشم نیروهای بسیج مردمی عراق را در پی داشت.
وی افزود: نیروهای حشدالشعبی در اعتراض به این جنایت متجاوزانه به محل سفارت آمریکا در بغداد که روزگاری کاخ صدام ملعون بود یورش برده و به دنبال خونخواهی یاران شهید خود بودند که رسانه های وابسته سعی کردند این حمله را بر گردن ایران بیاندازند و رئیس جمهور آمریکا هم در توئیت خود همین ادعا را تکرار کرد.
باقری گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز چهارشنبه خود با پرستاران جواب قاطع و دندان شکنی به آمریکا و ترامپ دادند که غلط می کنید چنین فکری می کنید زیرا این اقدام در پاسخ به حمله شما به مقر حشدالشعبی بود چرا که حشدالشعبی توانست داعش ساخته و پرداخته شما را نابود کند و شما را در منطقه ذلیل کند.
امام جمعه اسالم در ادامه افزود: اوج فضاحت و پستی و زبونی آمریکا این بود که دو روز بعد از فرمایشات امام خامنه ای سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی و شیخ نعیم قاسم جانشین حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را در یک اقدام تروریستی در فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.
وی عنوان کرد: این اقدام اشتباه راهبردی آمریکا بود چرا که تصمیم عجولانه ترامپ که خود شخصا دستور این ترور را صادر کرده بود حقایق بسیاری را آشکار کرد. اول اینکه اعضای گروه هایی که خود آمریکا آن ها را به عنوان تروریست به جهان معرفی می کرد و با ایجاد هراس از جبهه مقاومت برای حضور در منطقه بهانه تراشی می کرد خودشان قربانی ترور شدند و دنیا فهمید که تروریست واقعی کیست.
باقری یادآور شد: نکته دیگر این که آمریکا با این اقدام نه تنها خشم ایران و عراق و لبنان بلکه خشم محور مقاومت از پاکستان و افغانستان گرفته تا یمن و سوریه را در منطقه برانگیخت و خون تازه ای در رگهای مقاومت جاری کرد. چرا که شهید حاج قاسم سلیمانی شیعه و سنی و مسیحی و دروزی را حول محور مقاومت جمع کرده بود و واقعا نماد وحدت بود.
خطیب جمعه اسالم تصریح کرد: پدیده ترامپ بی شک یکی از نشانه های ظهور امام زمان(عج) است چرا که حتی خود ترامپ هم نمی داند با این اقدامات احمقانه چه خدمتی به اسلام و محور مقاومت می کند و آمریکا و اسرائیل را به سمت نابودی پیش می برد. چرا که اسلام قائم به شخص نیست و جریان یک عقیده است که بر اساس وعده الهی روزی در جهان حاکم خواهد شد و بساط ظالمان را نابود خواهد کرد.
باقری در پایان گفت: لیبرال های مرعوب داخلی و دلبستگان به آمریکا بیخودی برای شهادت حاج قاسم اشک تمساح نریزند. خود شما بودید که می خواستید با تصویب لوایح استعماری سپاه و این سرداران را در فهرست تروریست ها قرار دهید. بروید با خیال راحت FATF را تصویب کنید دیگر حاج قاسم سلیمانی نیست که بخواهند تحریمش کنند. هر کس از امروز در کشور حرفی از صحبت و مذاکره با آمریکا بزند و یا با آمریکا و واسطه های آنها بر سر یک میز بنشیند، در هر لباس و مقام و شغل و کسوتی که باشد ذره ای شرف ندارد و در خون حاج قاسم سلیمانی و صدها هزار شهید راه اسلام شریک است.

Share