در مقطع تحصیلات تکمیلی؛

اطلاعیه بورس تحصیلی مجارستان برای سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰

بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی(ترجیحاً دکتری تخصصی Ph.D) برای سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ موافقت نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی(ترجیحاً دکتری تخصصی Ph.D) برای سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ موافقت نموده است.

بر این اساس علاقمندان استفاده از این بورس در رشته های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه به آدرس www.stipendiumhungaricum.hu نسبت به ثبت نام رشته های مربوطه در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت متبوع (بر اساس آخرین لیست دانشگاه‌های مورد تایید موجود در سایت مرکز خدمات آموزشی)، حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ برابر با ۲۵ دی ماه ۱۳۹۸ اقدام نمایند. متقاضیان مقطع دکتری تخصصی باید نامه پذیرش از استاد دانشگاه مربوطه دریافت نموده و ضمیمه مدارک نمایند.

شایان ذکر است پس از ثبت نام در سایت مذکور، ضروری است متقاضیان فرم های پیوست را تکمیل نموده و تا پایان وقت اداری مورخ ۲۵ دی ۹۸ برابر با ۱۵ ژانویه ۲۰۲۰، به آدرس پست الکترونیک eda@behdasht.gov.ir ارسال نمایند. متقاضیان ملزم به ارسال درخواست های خود صرفاً از طریق آدرس ایمیل شخصی خود می باشند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود.

بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچگونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد گردید.

Share