رئیس شورای شهر بندرانزلی:

پروژه درز انقطای پل ولایت انزلی تسریع شود | عوامل سریال وارش از مردم عذرخواهی کنند

رییس شورای اسلامی شهر انزلی با اشاره به حقوق پرسنل شهرداری و بررسی راهکارهای بسته های حمایتی از آنها، گفت: پیام های بسیار زیادی از پرسنل شهرداری دریافت می شود که تنها حقوق کفاف زندگی انها را نمی دهد و جا دارد که ما هم در فکر اینها باشیم و از حقوق آن ها دفاع کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هشتادو نهمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی، کارشناسان شهرداری، با موضوع گزارش هزینه و درآمد آبان ماه شهرداری بندرانزلی، نامه به پیوست تقاضای آقای علی اصغر رمضان نژاد جهت اجاره دوباب مغازه، نامه در خصوص پیشنهاد فروش محل سابق گراند هتل از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نامه بابت فروش زمین جهت پرداخت مطالبات پرسنل، نامه درخصوص گزارش هزینه و درآمد کارخانه آسفالت و تصمیم گیری نهایی در مورد آن کارخانه، نامه شهرداری درخصوص احداث مجتمع با امکانات رفاهی در بلوار قدس، نامه شهرداری درخصوص تعیین تکلیف تمدید قرارداد شرکت های تعاونی قایقرانی بلوار قدس، شامگاه امروز یکشنبه ( ۲۴ آذر ماه) در محل شورا برگزار شد.

برای پرداخت حق و حقوق پرسنل شهرداری بهانه قبول نمی کنم

هادی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در این جلسه به رئیس پیشین شورای انزلی در خصوص از دست دادن والده محترم ایشان تسلیت گفت و در ادامه جلسه با اشاره به برخی صحبت های انجام شده در سریال وارش که موجب آزرده خاطری مردم گیلان و خطه شمال شد، عنوان کرد: این توهین از نظر اعضای شورا شهر انزلی نیز محکوم است و با توجه به شرایط اقتصادی و انتخاباتی پیش رو این کار فقط موجب آسیب به جامعه می شود و نباید با اینگونه مسائل موجب اختلاف قومیتی شد و آب در آسیاب دشمن ریخت.
وی افزود: مردم گیلان همیشه مهمان نواز بودند و دلاوری های آنها در تاریخ ثبت شده است که نیاز می بینیم که دست اندرکاران این مجموعه تغییر رویه دهند و از مردم شمال کشور عذرخواهی کنند.
رییس شورای شهر انزلی با اشاره به حقوق پرسنل شهرداری و بررسی راهکارهای بسته های حمایتی از آنها، گفت: پیام های بسیار زیادی از پرسنل شهرداری دریافت می شود که تنها حقوق کفاف زندگی انها را نمی دهد و جا دارد که ما هم در فکر اینها باشیم و از حقوق آن ها دفاع کنیم.
حیدری از پرداخت اضافه کارهای معوقه از این ماه خبر داد و تصریح کرد: از شهردار خواستم معوقات کارکنان شهرداری از این ماه پرداخت شود و تا پایان سال تمام مطالبات پرداخت و تسویه شود.
وی با بیان اینکه برای حق و حقوق پرسنل شهرداری بهانه قبول نمی کنم، خاطرنشان کرد: در خصوص وضعیت بیمه تکمیلی پرسنل جدیت بیشتری در کار انجام شود و سریعا اقدام شود تا با قطع بیمه تکمیلی دغدغه های پرسنل شهرداری اضافه نشود.
وی تاکید کرد: در خصوص پرداخت حقوق پرسنل از اعضای شورای شهر می خواهم اگر دغدغه پرسنل برای شما مهم است به پیشنهاد امروز رای مثبت دهند تا برای یکبار هم شده حقوق معوقه را برای امسال نداشته باشیم.
رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به اجرای پروژه درز انقطای پل ولایت یادآور شد: انتظار می رود شهرداری برای این پروژه که بعد سال ها انجام شد، تسریع ببخشند و از طرف شهرداری از شهروندان برای این کار فنی زمان بر عذر خواهی می کنیم و هم متشکریم که حوصله به خرج می دهند.
حیدری با اشاره به مبارزه با فساد، پیشگیری از وقوع و امر به معروف در شهرداری متذکر شد: در خصوص مبارزه با فسادی که دستگاه قضا شروع کرده و نامه هایی که از بازرسی و دستگاه قضا شده است، پیگیر هرگونه تخلف و فساد احتمالی در شهرداری هستیم و از شهردار انتظار می رود در خصوص پرونده های ماده ۱۰۰ دقت لازم را داشته باشند و اگر کوتاهی صورت گرفته سریعا به مراجع قضایی انتقال دهند تا این امر دامن گیر برخی اعضای شورای شهر نشود.
وی با انتقاد از روند پیشرفت چندین پروژه بیان داشت: این اتفاقات در شهر خوشایند شورا نیست و شهردار باید پیگیری و گزارش آن را به شورا اعلام کند.
رئیس شورای شهر انزلی با بیان اینکه عدم اجرای بسیاری از پروژه ها یکی دیگر از مشکلات شهرداری است ادامه داد: فراخوان تاسیس مراکز فنی خودروهای سبک زمان زیادی از آن می گذرد ولی بازخورد فیزیکی نداشته است، پروژه های بلوار قرآنی پمپ باد و جاهای دیگر مدت ها است که تکلیف ان روشن نیست و انتظار داریم با سرعت این موراد انجام شود.
حیدری با بیان اینکه امیدواریم با درایت و تسریع در انجام امورات محوله شاهد رشد و توسعه بیشتر بندرانزلی باشیم چون باید خواست مردم هم پاسخگو باشیم، اظهار کرد: برای مردم از هیچ تخلف و کندی نمی گذریم و با آن به شدت برخورد می کنیم.
وی درپایان باردیگر به مبحث انتخابات و عدم استفاده تجهیزات و امکانات شهرداری به سود کاندیدایی متذکر شد: در انتخابات پیش رو هم از همه پرسنل شهرداری می خواهیم از جانبداری و طرفداری در راستای استفاده یا در اختیار گذاشتن تجهیزات شهرداری به نفع یا علیه کاندیدایی پرهیز کنند.

Share