فرماندار رضوانشهر تأکید کرد: در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق تلاش کنید

دهیاران در خصوص ساخت‌وسازهای غیر مجاز در روستاها پاسخگو هستند

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه دهیاران در خصوص ساخت وسازهای غیر مجاز در روستاها پاسخگو هستند، تاکید کرد: مشکلات روستا و آمار هر گونه واقعه و حوادث و … را به بخشداری گزارش نمایند و همچنین تعامل با نیروی انتظامی و بسیج پیرامون وقوع جرایم داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد مهدی مظفری در نشست توجیهی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در جمع اعضای شورای تامین شهرستان و دهیاران بخش مرکزی و پره سر گفت: پرهیز از جانبداری و رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون از سوی مجریان و دست اندرکاران انتخابات اصل مهم در حفظ سلامت انتخابات و جلب اعتماد عمومی است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان رضوانشهر افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در اجرای انتخابات اصل امانتداری و بی طرفی را رعایت نمایند و حق ندارند موافق یا مخالف هیچ نامزدی تبلیغات انجام دهند، بلکه وظیفه دارند در راستای تشویق و جلب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش نمایند.

مظفری ضمن تقدیر از زحمات دهیاران و شوراهای اسلامی در زمینه عمران و آبادانی روستاها خطاب به دهیاران گفت: باید در انجام وظایف قانونی خود کوشا و برای توسعه پایدار روستا با رعایت قوانین و مقررات و تعامل با شوراهای اسلامی و مدیران ادارات در زمینه رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به اینکه دهیاران در خصوص ساخت وسازهای غیر مجاز در روستاها پاسخگو هستند، تاکید کرد: مشکلات روستا و آمار هر گونه واقعه و حوادث و … را به بخشداری گزارش نمایند و همچنین تعامل با نیروی انتظامی و بسیج پیرامون وقوع جرایم داشته باشند.

Share