پونل به خلخال همچنان مسدود است

اعلام وضعیت محورهای استان گیلان | رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند

سرهنگ حسین محمدپور خصوص آخرین وضعیت محورهای استان گیلان در اولین جمعه بهمن ماه اعلام کرد: محور پونل به خلخال به علت شدت برف و کولاک از دیروز مسدود می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حسین محمدپور خصوص آخرین وضعیت محورهای استان گیلان در اولین جمعه بهمن ماه اعلام کرد: محور پونل به خلخال به علت شدت برف و کولاک از دیروز مسدود می باشد، محورهای اسالم به خلخال و محور ماسوله، محور دیلمان، محور جیرنده هم اکنون بارش برف وجود دارد که تردد در این محورها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در محورهای کوهین از محورهای پلیس راه استان قزوین و محور گردنه حیران بارش توام برف و باران گزارش شده که لازم است رانندگان در زمان تردد در این محورها تجهیزات زمستانی به همراه داشته و با دقت و تمرکز بالا به جلو و جوانب رانندگی نمایند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده ها در محورهای کوهستانی استان گیلان لازم‌است رانندگان لوازم ایمنی جهت تردد در این‌محورها از قبیل زنجیر چرخ را حتما به همراه داشته باشند تا در صورت تشدید بارش برف از زنجیر چرخ استفاده نمایند.

Share