فرماندار شهرستان رودسر در مراسم معارفه بخشدار چابکسر

بخشدار نماینده حزب و فرد خاصی نیست بلکه نماینده نظام جمهوری اسلامی در بخش است

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه بخشدار نماینده حزب و فرد خاصی نیست بلکه نماینده نظام جمهوری اسلامی در بخش است، افزود: حفظ امنیت، آرامش و اجرای سیاست های دولت در بخش از وظایف اصلی بخشدار بشمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی آیینی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید بخش چابکسر برگزار شد.

فرماندار شهرستان رودسر روز شنبه در این مراسم تغییر و تحول در ساختار مدیریتی را امری طبیعی ذکر و گفت: بی شک این جابه‌جایی ها به روند توسعه شتاب بیشتری خواهد بخشید.

حسین اسمعیل پور فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه بخشدار نماینده حزب و فرد خاصی نیست بلکه نماینده نظام جمهوری اسلامی در بخش است، افزود: حفظ امنیت، آرامش و اجرای سیاست های دولت در بخش از وظایف اصلی بخشدار بشمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: از ویژگی های مهم یک مدیر موفق کارشناسی و رعایت اعتدال و عدالت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر خدمتگزاری به مردم را در نظام اسلامی امری مهم و ارزشمند عنوان و افزود: معتقدم مردم منصفانه عملکرد مسئولان را ارزیابی می کنند.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات مباشر امینی بخشدار سابق بخش چابکسر، مجید فخر رحیمیان به سمت بخشدار جدید بخش چابکسر معرفی و مشغول به کار شد.

Share