در نشست شورای اداری شهرستان رودسر عنوان شد:

محاسبه برگ سبز چای درجه‌ ۲ در چین بهاره ظلم است|کشور ما در جنگ تمام‌عیار با دشمن است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه در چین بهاره چای، هیچ کارخانه‌داری حق ندارد برای کشاورز برگ سبز درجه‌دو محاسبه کند و همه باید درجه‌یک باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسدالله عباسی در نشست شورای اداری شهرستان رودسر در سالن بصیرت بخش کلاچای اظهار کرد: در شرایط بین‌المللی کنونی، کشور ما در جنگ تمام‌عیار با دشمن است.

وی به تحریم‌های اقتصادی دشمن و قرار دادن ملت در شرایط سخت اشاره کرد و افزود: باید با صرفه‌جویی در انرژی، بهره‌وری و بازدهی بیشتر تلاش کنیم تا کشور گران اداره نشود و اگر مدیری در مسائل اجرایی سهل‌انگاری کند تعارفی نیست در شرایط فعلی باید درست، انقلابی و جهادی عمل کنیم.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به تلاش‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: در برابر تهاجم اقتصادی دشمن باید محکم ایستاد و مقاومت کرد اینکه بعضی در فضاهای مجازی یا تریبون‌ها سعی در دلسرد کردن مردم از این نظام را دارند باید نظارت بیشتری شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی وحدت و انسجام داخلی را لازمه عبور از مشکلات کشور خواند و گفت: نمایندگان نباید در این شرایط سخت اقتصادی مردم را تنها بگذاریم مانند افزایش قیمت حامل‌های انرژی که مجلس محکم با این طرح مخالفت کرد، هرچند بنزین را در داخل کشور تولید می‌کنیم و بیش از مصرف داخلی هم تولید داریم اما باید صرفه‌جویی کرد.

اختصاص دو میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان رودسر

عباسی از اختصاص دو میلیارد تومان از محل هتلرینگ به بیمارستان شهید انصاری رودسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این اعتبار برای نوسازی، تجهیز امکانات مانند راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال در نظر گرفته‌شده است.

وی وضعیت مدیریت پسماند شهرستان رودسر را با دارا بودن کارخانه کمپوست نامناسب دانست و تصریح کرد: برای خارج شدن شهرستان از وضعیت کنونی و ساماندهی زباله‌ها نیاز است که با هم‌اندیشی کمک کنیم، وضعیت کارخانه کمپوست معلوم و اگر نمی‌تواند برای شهرستان مفید واقع شود درش بسته شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان از مدیران شهرستان رودسر به‌ویژه بخشداران و شهرداران خواست با جدیت بیشتر برای تحقق مطالبات مردم و توسعه و پیشرفت این شهرستان تلاش کنند.

وی پروژه سد پلرود، کنارگذر کلاچای و راه ترانزیتی کلاچای به رحیم‌آباد و قزوین را از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان رودسر خواند و افزود: پروژه آسفالت رحیم‌آباد به گرمابدشت، تعریض خیابان چابکسر، راه حسن رود، انزلی به رودسر، آسفالت راه‌های روستایی و ساماندهی سردهنه‌ها باید موردتوجه قرار گیرد.

محاسبه برگ سبز چای درجه‌دو در چین بهاره ظلم به کشاورز است

عباسی با اشاره به حمایت دولت از چای داخلی و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات چای تصریح کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی و مناسب نبودن قیمت تضمینی برگ سبز چای انتظار داریم که کارخانه‌داران کمی بالاتر از قیمت تضمینی از کشاورزان خرید کنند تا فشار بر روی چای‌کار کمتر شود.

وی با تأکید بر اینکه در چین بهاره چای، هیچ کارخانه‌داری حق ندارد برای کشاورز برگ سبز درجه‌دو محاسبه کند و همه باید درجه‌یک باشد افزود: محاسبه برگ سبز درجه‌دو در چین بهاره ظلم بزرگی به کشاورز است که باید از سوی کارخانه‌داران تجدیدنظر شود.

ضرورت حفظ وحدت و ایجاد امید و نشاط در جامعه

حسین اسماعیل‌پور فرماندار شهرستان رودسر نیز در این نشست مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی را تعهدآور خواند و اظهار کرد: فردی که مسؤولیتی را می‌پذیرد باید تمام همت خود را برای خدمت به مردم، جلب رضایتمندی آنان و افزایش امید و نشاط در جامعه بکار گیرد.

 اسماعیل‌پور بر ضرورت تقویت روحیه همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌ها در راستای حل مشکلات مردم تأکید کرد و افزود: آنچه می‌تواند به جامعه کمک کند حفظ وحدت و انسجام ملی به تأسی از راه شهدا و دوری کردن از ایجاد نفاق است.

وی تأمین امنیت عمومی اماکن دولتی را بر عهده خود مدیران دستگاه دانست و تصریح کرد: پخش دروغ و ایجاد فضای نگرانی و ناامیدی در جامعه همان کاری است که آمریکا برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند تا در جامعه ما راه‌اندازی شود و اگر قرار باشد فردی از بیرون دعوت شود و هر چه دلش خواست پشت تریبون بگوید جداً برخورد خواهد شد.

فرماندار رودسر از آمادگی لازم برای واگذاری آب‌بندان‌های این شهرستان به سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: تشکیل کمیته تطبیق توسط بخشداران و شهرداران طبق قانون ضروری است.

Share