فرزاد سیری در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد:

انتخابات هیات فوتبال گیلان رسما به تعویق افتاد+ اعلام زمان جدید

با ابلاغ فدراسیون فوتبال به دبیر مجمع و با توجه به راهپیمایی ١٣ آبان و در پیش بودن بازی ایران و عراق زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال گیلان به پنجشنبه ٣٠ آبان راس ساعت ١٠ صبح در سالن اجتماعات حسینه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران موکول شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با اعلام فرزاد سیری، انتخابات هیات فوتبال گیلان بار دیگر به تعویق افتاد.

فرزاد سیری، دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا اعلام کرد: حدود ۲۰ دقیقه پیش(زمان تنظیم خبر ۲۰:۲۰ دقیقه شب) فدراسیون فوتبال با بنده تماس گرفتند و گفتند به دلیل برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امکان برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال در تاریخ دوشنبه (۱۳آبان) وجود ندارد.

وی همچنین ادامه داد: فدراسیون همچنین اعلام کرد که هفته آینده نیز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال ایران و عراق امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد و انتخابات در روز ۳۰ آبان برگزار خواهد شد.
سیری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی براینکه آیا دلیل لغو برگزاری انتخابات، مسائل مطروحه در خصوص نامه سازمان بازرسی استان گیلان به اداره کل ورزش و جوانان است یا خیر؟ نیز گفت: چیزی از طریق فدراسیون به بند اعلام نشده و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز چنین چیزی را ابلاغ نکرده است بنابراین دلیل تعویق انتخابات همان موضوع راهپیمایی ۱۳ آبان و برگزاری مسابقه ایران و عراق است.

دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان در خصوص عدم انتخاب سرپرست هیات فوتبال گیلات جهت برگزاری انتخابات نیز، اظهار داشت: براساس اساسنامه تنها در زمانی که رئیس هیات فوتبال فوت کند یا برکنار و عزل شود و یا استعفاء دهد باید برای برگزاری انتخابات، سرپرست تعیین می‌شود.

سیری همچنین در خصوص نامه سازمان بازرسی در زمینه بازنشستگی قربانعلی الماسخاله، رییس فعلی هیات فوتبال گیلان و یکی از ۴ کاندیدای انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان نیز به دیارمیرزا، گفت: این موضوع توسط فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است.

وی در پایان اظهار کرد: نامه سازمان بازرسی گیلان به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان زده شده است و بنده این نامه را مشاهده نکردم همچنین اداره کل ورزش و جوانان نیز در این خصوص ابلاغی نکرده است و فدراسیون فوتبال نیز به بنده چیزی اعلام نکرده زیرا تمامی نامه ها از فدراسیون فوتبال در این زمینه به نام من صادر می‌شود و در این خصوص تا کنون نامه‌ای زده نشده است.

گفتنی است پیش از این یکبار این انتخابات از روز یکشنبه ۱۲ آبان به روز دوشنبه ۱۳ آبان موکول شده بود و ساعت برگزاری آن نیز تغییر کرده بود.

 

Share