یادداشت/ مرتضی هاشمی‌نسب

جوانان حزب‌اللهی خرمشهرها را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بلاشک نعمتی بس بزرگ بود که با بیان دقیق و واقع بینانه و جامع گذشته و حال، مسیر تعالی آینده را ترسیم نموده است و یادمان هم باشد که حضرت علی (ع) فرمودند: کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد.

مرتضی هاشمی‌نسب:

سال ۱۳۹۷ از هر لحاظ به زعم همه کارشناسان و عامه مردم سال سختی بود و در پایان سال با توجه به بدعهدی های غرب و شرق، فشارهای روزافزون اقتصادی، درگیری‌های منطقه‌ای، آشوب بازار های ارز، طلا، خودرو و … و ده‌ها مورد دیگر همه برای سال ۱۳۹۸ پیش بینی سختی های مضاعف را می کردند و پروژه های ده ساله دشمنان هم پس از ۷۸ و ۸۸، مزید بر علت شده بود و در سخنرانی اول فروردین ۹۸ شاید همه منتظر بیانات حضرت آقا با محور سختی های مضاعف بودند، ولی، ولی امر در کمال ناباوری همه فرمودند: سال ۹۸ به توفیق الهی سال فرصت ها، امکانات و گشایش است.

خبرهای محاکمه سرشاخه های فساد در حوزه‌های مختلف و برخورد با مفاسد اقتصادی در هر سطح از قدرت در کنار اقدامات دیگر دستگاه‌ها ثبات نسبی را به بازار و امید را در دل مردم تقویت نمود، پیروزی های روزافزون جبهه مقاومت در عراق، سوریه، یمن ادامه یافت، اسرائیل غاصب که مدعی داشتن پنجمین ارتش قدرتمند جهان است در مقابل غزه مظلوم مقتدر در جنگ دو ساعته شکست خورد، حمله های موشکی و پهبادی ارتش یمن برعلیه متجاوزان سعودی – صهیونیستی زمین بازی را در منطقه تغییر داد و نهایت امر در فتح الفتوحی بزرگ و با عنایت حضرت ولی عصر ضربه ای مهلک بر پیکره ابرقدرت پوشالی جهان وارد گشت، فرزندان سپاه اسلام شجاعانه پهباد گلوبال هاوک ارتش تروریستی آمریکا را در پی تجاوز به مرزهای ایران عزیزمان با سوم خرداد صد درصد بومی مورد هدف قرار دادند.

این اتفاق بزرگ پیام‌هایی بس بزرگ برای جهان مخابره کرد و توازن قدرت در جهان را بار دیگر برهم زد. جوانان حزب‌اللهی پهباد رادار گریز ۲۲۰ میلیون دلاری را زدند که در مرز تکنولوژی به اصطلاح غول تکنولوژی دنیا قرار داشت. با آمریکایی سرشاخ شدند که قدرتهای بزرگ جهان در برابر تجاوزهای حتی نظامی وی فقط می توانند در کلام محکوم کنند و جرات مقابله با او را ندارند. و از همه مهم تر اورا به ذلتی بکشانند که از ما هم بابت هدف قرار ندادن هواپیمای باسرنشینش تشکر کند و هم پیغام بفرستد: که خواهش می کنم یک نقطه از بیابانهایتان را مشخص کنید که ما مورد هدف قرار دهیم و در قبالش هرچه میخواهید می دهیم، و بازهم جوانان حزب اللهی ایران اسلامی با اقتدار دست رد بر سینه اش می زنند و اعلام می کنند هر غلطی از آمریکا سربزند پاسخی سخت دریافت خواهد نمود. و از طرفی دیگر بسیاری از کشورها را از خرید سلاحهای آمریکا منصرف نمود که ضرر مادی بس بزرگ برای این ظالم مستکبر رقم زد.

پس از آن جبهه کفر در یک دزدی آشکار نفتکش ما را توقیف نمود که چند صباحی نگذشت که با عنایت حق در اوج عزت نفتکش روباه پیر به دام فرزندان اسلام افتاد و باز هم پوزه این روباه توسط جوانان حزب الله به خاک مالیده شد. تا جایی که برای معاوضه نفتکش ها واسطه فرستادند ولی در پاسخی دندان شکن اعلام شد: توقیف نفتکش ما غیرقانونی است و توقیف نفتکش شما قانونی. بس قابل معاوضه نیستند و در اوج عزت پیروز این نبرد هم فرزندان اسلام بودند.

خبر پاسخ دندان شکن فرزندان اسلام در یمن به مزدوران سعودی با هدف قرار دادن آرامکو و از طرفی بلافاصله پس از آن عملیات بزرگ نصرمن الله نیز دل همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان را شاد کرد.

گشایش ها و فرصت ها یکی پس از دیگری اتفاق می افتد و اینبار حسین (ع) با اربعین، عشاق را گرد هم جمع کرد و عظمت اسلام را با بزرگترین تجمع بشری به رخ عالمیان کشید.

و دیروز در خبری که همه دنیا را مبهوت خود کرد اعلام شد: یک بازیچه دست کفار به نام روح ا… زم، که از سوی سرویس های اطلاعاتی چند کشور پرمدعا مثل امریکا و اسرائیل و فرانسه مورد حفاظت و حراست همه جانبه قرار داشت در یک عملیات هوشمندانه دستگیر شده که این اتفاق هیمنه سرویس های امنیتی کفار را به سخره گرفت و خرمشهری دیگر را فتح کرد.

خبرهای شیرین از پیروزی های حزب خدا روزبه روز بیشتر میشود و اینها همه همان گشایشهایی است که هیچکس حتی در اول فروردین ۹۸ در مخیله اش هم نمی توانست آنها را بپروراند ولی فرق ولی امر با بقیه در همین است که آن چیزی که این نعمت بزرگ الهی در خشت خام میبیند باقی در آیینه توان دیدنش را ندارند.

اینها را بیان نمودم تا به اینجا برسم که اسفند ۹۸ هم باید گشایشی بس بزرگ در کشور رخ دهد و آن فراهم نمودن زمینه روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی است. بدون شک زمینه دولت جوان حزب اللهی در مجلس جوان حزب اللهی مهیا خواهد شد.

بس برادران و خواهران در سنگر ولایت مداری مثل همیشه با یک یاعلی باید بسم الله گفت. نمیخواهم نسخه بپیچم اما میخواهم بگویم که هرکس در حد خود باید در مسیر ولایت گام بردارد.

فکر کنم باید نمایندگان عزیز فعلی و سابق، علی رغم اینکه دلشان جوان است ولی در زمره با تجربه‌ها محسوب می‌شوند، تفسیرهارا کنار بگذارند و در اطاعت از امر ولی میدان را برای جوانها باز کنند و با مشورت راه را برایشان هموار کنند. جوانان حزب اللهی عزم را جزم کنند و وارد میدان شوند. مردم همه مثل همیشه باید خرمشهری دیگر را در نوردند و در سال اول گام دوم انقلاب کاری کنند کارستان و مجلس جوان حزب اللهی را برای نیل به دولت جوان حزب اللهی و خاتمه یافتن غصه هایمان تشکیل دهند.

و تجربه بر ما اثبات کرده که هرجا با مشورت بزرگترها و باتجربه ها و میدان داری جوانان مومن، متخصص و متعهد وارد میدان شدیم، نتیجه کار فتح و ظفر بود و با عنایت خدا برکات بیشمار برما نازل گردیده و گشایش های بزرگ منطقه ای و بین المللی از جنس دفاع مقدس، پیشرفت های علمی و فناوری، پیروزی های نظامی و اطلاعاتی و صدها مورد دیگر رخ داده است و هرجا خلاف این عمل نمودیم کارمان گره خورده است.

اکنون در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی و با شیرینی ها ۴۰ سال اخیر در جبهه مقاومت که امروز به عنوان قدرت نوظهور جهانی مطرح است، یک خورشید تابان از سوی ولی امر مسلمین جهان صادر گردیده. بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بلاشک نعمتی بس بزرگ بود که با بیان دقیق و واقع بینانه و جامع گذشته و حال، مسیر تعالی آینده را ترسیم نموده است و یادمان هم باشد که حضرت علی (ع) فرمودند: کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share