شبکه المیادین مدعی شد:

روح‌الله زم در اربیل بازداشت شده است | تمام تحرکات او تحت رصد تیم امنیتی ایران بود

شبکه المیادین لبنان به نقل از منابع عراقی و کردی آگاه مدعی شد که روح‌الله زم، سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز در شهر اربیل عراق بازداشت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منابع آگاه در کردستان عراق درباره جزئیات دستگیری روح الله زم، مدیر کانال آمدنیوز می گویند وی بامداد شنبه ۲۰ مهرماه طی سفری به عراق وارد این کشور شده است ولی با توجه به اشراف اطلاعاتی تیم های امنیتی بر تمام تحرکات وی در دو سال گذشته، همچنان ملاقات ها و رفت و آمدهای وی تحت رصد تیم امنیتی ایران بوده است.

این منابع آگاه می گویند روح الله زم پس از حضور در عراق، به سفارت فرانسه در بغداد مراجعه و پس از دیدار با عوامل سرویس های امنیتی فرانسه، عازم اربیل شده است.

این منابع آگاه با اشاره به جزئیات سفر روح الله زم به اربیل می گویند هدف این سفر، دیدار با برخی مرتبطین داخلی بوده است. بر همین اساس، روح الله زم در مجاورت مرز اربیل عراق با ایران دستگیر و به خاک ایران منتقل شده است.

گفتنی است اطلاعات منتشر شده توسط شبکه المیادین در حال حاضر توسط نهادهای امنیتی ایران تایید یا رد نشده است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه این هفته (۲۲ مهر) طی بیانیه‌ای از بازداشت «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد

Share