پس از کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته مسکو ۲۰۱۹؛

تجلیل از سارا بهمنیار در زادگاهش+ تصاویر

از کاراته‌کار گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم کشورمان که در لیگ جهانی کاراته مسکو ۲۰۱۹ به نشان طلا دست‌ یافت طی مراسمی در زادگاهش شهر آستانه اشرفیه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از سارا بهمنیار کاراته‌کار گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم کشورمان که در لیگ جهانی کاراته مسکو ۲۰۱۹ به نشان طلا دست‌ یافت طی مراسمی در زادگاهش شهر آستانه اشرفیه تقدیر شد.

در این مراسم که در صحن آستان مقدس حضرت سید جلال الدین اشرف برگزار شد، با اهدا حلقه گل، جایزه و لوح تقدیر از مدال آور طلایی کاراته وان تمجید شد.

امام جمعه آستانه اشرفیه، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، مزدا صوفی رئیس هیأت کاراته استان گیلان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه، شهردار آستانه اشرفیه و همچنین امیر قاسمی رئیس هیأت کاراته شهرستان آستانه اشرفیه در این مراسم حضور داشتند.

قربانی ضمن تشکر از عملکرد درخشان سارا بهمنیار در مسابقات جهانی کاراته وان، اظهار کرد: با ادامه این موفقیت، راه صعود به المپیک برای بهمنیار هموار خواهد شد.

مزدا صوفی، رئیس هیأت کاراته گیلان نیز با بیان سخنانی از افتخار آفرینی بانوی کاراته‌کای گیلانی تمجید کرد و آرزو کرد با صعود و کسب مدال در المپیک توکیو ۲۰۲۰ توسط بهمنیار به آرزوی ۵۰ ساله گیلان در کسب مدال المپیک پس از مدال مرحوم محمود نامجو پایان دهد.

Share