یک شکست دیگر در کارنامه فومنی‌ها

بدهکاری شهرداری فومن کار دست تیم داد | بازی در برابر خیبر فقط با ۱۳ بازیکن

تیم شهرداری فومن در بازی با خیبر از ۱۸ بازیکنی که به خرم آباد برد فقط از ۱۳ می توانست استفاده کند و دلیل این امر پرداخت نشدن مطالبات محمود شافعی توسط افرادی بود که باید مطالبات وی را پرداخت میکردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد پورمحسن با بیان اینکه به علت شکایت مربی سابق تیم شهرداری فومن از ثبت قرارداد بازیکنان تیم شهرداری فومن جلوگیری شد، اظهار داشت: چند ساعت مانده به بازی از دادن کارت بازی بازیکنان شهرداری فومن جلوگیری شد.

مدیرعامل تیم شهرداری فومن با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه پورمحسن و شهرداری فومن تمامی مطالبات از دوران مالکیت غلامحسینی بر عهده شهرداری فومن است، عنوان داشت: شهرداری فومن تا این لحظه مطالبات دوران غلامحسینی را پرداخت نکرده است.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات شافعی طی نامه ای به شهرداری فومن اطلاع داده شده، گفت: شهرداری فومن باید مطالبات شافعی را پرداخت کند.

مقصر باخت‌های پیاپی شهرداری فومن کیست؟!

تیم شهرداری فومن در دو بازی پیاپی در مقابل حریفان شکست خورد تا آژیر خطر برای این تیم روشن شود. البته باید در مورد چند باخت اخیر این تیم واکاوی کرد تا مشخص شود که علت نتایج ضعیف این تیم چیست؟!

دیر شروع شدن تمرینات به شدت بر روی عملکرد و قوای جسمانی بازیکنان شهرداری فومن تاثیر گذار بوده است به طوری که با نگاهی به دقایق دریافت گل های این تیم در مقابل خیبر و شهید قندی می توانیم به این نکته پی ببریم که عدم بدنسازی باعث افت بدنی بازیکنان شهرداری فومن در دقایق پایانی بازی می شود. اینکه چرا تیم به پورمحسن و بردبار دیر وگذار شد تا به طبع تمرینات این تیم با تاخیر شروع شود یکی از نکات کلیدی داستان نتایج شهرداری فومن است.

عدم صدور کارت بازی و ثبت قرارداد بازیکنان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی نتایج این تیم است. در روز بازی با شهید قندی یک ساعت مانده به شروع مسابقات کارت تعدادی از بازیکنان صادر شد و دلیل این امر فرصت یک روزه برای عقد قرارداد به دلیل واگذاری دیر هنگام تیم بود. در بازی با خیبر خرم آباد نیز کارت بازی بازیکنان توسط سازمان لیگ به دلیل شکایت ۱۰۰ میلیونی مربی سابق شهرداری فومن از باشگاه ضبط شد.

تیم شهرداری فومن در بازی با خیبر از ۱۸ بازیکنی که به خرم آباد برد فقط از ۱۳ می توانست استفاده کند و دلیل این امر پرداخت نشدن مطالبات محمود شافعی توسط افرادی بود که باید مطالبات وی را پرداخت میکردند.

طبق توافقات انجام شده مطالبات ایجاد شده در دوران مالکیت غلامحسینی باید توسط افرادی دیگری پرداخت می شد و این مطالبات باید توسط افرادی و نهادهای خارج از مدیریت و مالکیت پورمحسن و بردبار پرداخت می شد.

این نکته را نباید نادیده گرفت که بازیکنان شهرداری فومن در چند بازی اخیر با تمام توان در زمین بازی حاضر شدند و با تمام قوا به میدان رفتند.

البته ناگفته نماند که مشکل عدم پرداخت مطالبات مربی سابق شهرداری فومن تا بازی بعدی این تیم پابرجاست و در صورت عدم پرداخت باز هم همان آش و همان کاسه اتفاق می افتد. باید همین فردا مشکلات مالکیتی این تیم حل شود تا از اعتبار فوتبال فومن دفاع شود.

تیم شهرداری فومن در برابر خیبر فقط ۱۳ بازیکن داشت

در حالیکه تیم شهرداری فومن با ۱۹ بازیکن برای بازی با خیبر به استان لرستان رفت اما فقط ۱۳ بازیکن داشت.

به علت شکایت مربی سابق تیم شهرداری فومن اجازه ثبت قرارداد و صدور کارت به تیم شهرداری فومن داده نشد.

نکته تاسف بار این بود که این تیم می توانست ۳ بازیکن را تعویض کند و فقط ۲ بازیکن روی نیمکت داشت و حتی دروازه بان ذخیره نداشت.

سینا یونسی که تا آخرین لحظات در ترکیب اصلی تیم قرار داشت در لحظات اخر نتوانست به علت عدم صدور کارت در ترکیب قرار بگیرد و وحید لری جایگزین وی شد.

Share