در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

پروژه پارک آبی نیاز به مطالعه و مکان سنجی مناسب دارد | نگرانی رسولی از ترکیب روسای کمیسیونها

عض شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نگرانی‌هایی در مکان سنجی این پروژه وجود دارد، گفت: اجرایی کردن پروژه ای به این بزرگی نیاز به مطالعه و مکان سنجی مناسب دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد پروژه پارک آبی گفت: سرمایه گذار این پروژه را تا الان ندیده‌ام و نمی‎شناسم اما بعضی از همکاران با ایشان صحبت کردند.
رسولی با بیان اینکه لایحه پارک آبی به دست بنده نرسیده، اظهار کرد: لایحه ای با این حجم از حساسیت باید زودتر به دست همکاران می رسید اما هنوز از جزئیات این لایحه اطلاعی ندارم.
وی با اشاره به اینکه نگرانی‌هایی در مکان سنجی این پروژه وجود دارد، گفت: در آن مسیر حوزه علمیه، آرامستان، موزه دفاع مقدس و لشکر ۱۶ قدس قرار دارد و نیز اسم بزرگراهی که به نام نبل الزهرا -عملیاتی که رزمندگان گیلانی در جنگ سوریه به پیروزی دست یافتند- بر روی آن نام نهاده شده و از نظر معنوی آن منطقه را مورد اهمیت قرار داده است، بنابراین امیدوارم مکان سنجی مناسبی برای این پروژه شده باشد.
رسولی به حجم سرمایه گذاری پارک آبی اشاره کرد و گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری بالایی است و ۱۰ هکتار زمین برای این میزان سرمایه برای اجرایی کردن پروژه بسیار کم است.
این عضو شورا با بیان اینکه اجرایی کردن پروژه ای به این بزرگی نیاز به مطالعه و مکان سنجی مناسب دارد به دیارمیرزا گفت: متاسفانه آن چیزی که بین شورا و شهرداری می‌بینیم شعار زدگی است. مردم مدت ها است که از شورا انتظار دارند تا کار درستی ببینند و برای تحقق کار درست باید با پشتوانه عقلانی درست انجام شود. قطعا تلاش خواهیم کرد بهترین‌ها را برای شهر خود به ارمغان بیاوریم.

نگرانی رسولی از ترکیب روسای کمیسیونها

رسولی در مورد تعیین روسای کمیسیون‌ها نیز اظهار کرد: پنجشنبه صبح جلسه‌ای غیر علنی برای مشخص شدن روسای کمیسیون‌ها برگزار می شود.
وی در مورد ترکیب کمیسیون‌های سال سوم شورای شهر رشت نیز اظهار کرد: متاسفانه امسال شورا در راستای دانش زدایی تصمیم سازی کرد و پیش‌بینی بنده از چینش کمیسیون‌ها که به پیشنهاد رییس شورا انجام می شود، این است که ترکیب خوبی از روسای کمیسیون‌ها را شاهد نخواهیم بود.

Share