مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

فعالیت‌های مهارت محور لذت تحصیل را ماندگار می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: فعالیت‌های مهارت محور لذت تحصیل را به کام دانش‌اموزان شیرین و ماندگار می‌کند، امیدواریم بتوانیم با برگزاری جشنواره‌های متعدد برای دانش‌آموزان فضای کار و تلاش و لذت را در سطح مدرسه بیشتر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نادر جهان آرای در هشتمین دوره جشنواره دانش‌آموزی جابربن حیان در منطقه آزاد انزلی، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌های دانش‌آموزی در پرورش نبوغ و خلاقیت دانش‌آموزان، اظهار کرد: فعالیت‌های مهارت محور لذت تحصیل را به کام دانش‌آموزان شیرین و ماندگار می‌کند و زمینه خلاقیت و رشد تحصیلی آنان را فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش و پروش گیلان با بیان اینکه ساعت‌هایی که دانش‌آموزان در کنار هم به ویژه به صورت تیمی در سطح کلاس انجام می‌دهند اگر بررسی کنیم در می یابیم که کار بسیار پر ارزش و موثری است، افزود: امیدواریم بتوانیم با برگزاری جشنواره‌های متعدد برای دانش‌آموزان فضای کار و تلاش را در سطح مدرسه بیشتر کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی هشتمین جشنواره ملی جابربن حیان، گفت: جشنواره جابر در ۸ دوره گذشته پنج دوره در تهران، یک دوره در مشهد و یک سال در تبریز برگزار شد و امسال هم به میزبانی گیلان در حال برگزاری است.

گفتنی است، هشتمین جشنواره ملی جابربن حیان با رقابت ۲۰۸ اثر از امروز به مدت دو روز در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی برگزار می‌شود.

Share