در پی بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد؛

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از بیمارستان جدیدالاحداث تالش آغاز شد

در پی بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان تالش شمارش معکوس برای افتتاح این بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان سالاری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بازدید ازبیمارستان جدیدالاحداث شهرستان تالش خواستار بهره‌برداری این بیمارستان جنرال در کمترین زمان ممکن شد.

وی بر روند آماده سازی و فرایند تجهیز این بیمارستان تاکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا در سریعترین زمان ممکن، این بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در چرخه خدمات سلامت قرار گیرد تا مردم منطقه بتوانند در فضای فیزیکی مناسب، خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

سالاری تیمی از کارشناسان منابع فیزیکی و تجهیزات پزشکی دانشگاه را مامور کرد در این بیمارستان جدیدالاحداث مستقر شوند تا ضمن شناسایی کمبودها و نقاط ضعف، فرایند آماده سازی و بهره برداری این بیمارستان جنرال را از نزدیک فراهم نمایند.

در این بازدید، مهندس مهدوی، فرماندار، محمود شکری- نماینده شهرستان تالش و جمعی از مسوولان محلی، مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند.

گفتتی است، کلنگ احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تالش در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع در سال ۸۸ به زمین زده شد. این بیمارستان چهار طبقه، بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع زیر بنا دارد و هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

Share