افشین ناظمی در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا مطرح کرد:

خبرهای خوشی برای سپیدرود رشت در راه است|حاج محمدی به‌دنبال رفع مشکلات تیمهای شهرداری است

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: ان‌شاءالله در چند روز آینده خبرهای خوشی برای هواداران سپیدرود رشت خواهیم داشت و آمده‌ام تا به سپیدرود در بحث مدیریت کمک کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، افشین ناظمی، مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه مشکلاتی در باشگاه سپیدرود وجود دارد، افزود: خصوصا در منابع مالی  همیشه تیم‌های گیلانی دچار مشکل هستند و استان گیلان در حالی از نبود منابع مالی رنج می‌برد که دارای منابع انسانی فراوانی است.

باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا سپیدرود به روزهای آرام خودش برسد

وی با اشاره به اینکه سپیدرود سالهای زیادی است که با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند، اظهار داشت: موضوع مهم این است که همه باید به سپیدرود در حال حاضر کمک کنیم.

ناظمی، سپیدرود را یکی از افتخارات استان گیلان دانست و ادامه داد: با وجود اینکه همه چیز از نظر مالی سخت شده است باید همه کمک کنیم و دست‌به‌دست هم بدهیم تا سپیدرود به روزهای آرام خودش برسد.

در چند روز آینده خبرهای خوشی برای هواداران سپیدرود رشت خواهیم داشت

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: ان‌شاءالله در چند روز آینده خبرهای خوشی برای هواداران سپیدرود رشت خواهیم داشت و آمده‌ام تا به سپیدرود در بحث مدیریت کمک کنم.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ای را بر دوش من گذاشته‌اند که تا آنجا که توان دارم، تلاش می‌کنم تا امکانات را برای سپیدرود فراهم بکنیم تا کادرفنی و بازیکنان سپیدرود رشت دغدغه‌ای غیر از حضور در مستطیل سبز نداشته باشند.

 ناظمی در ادامه گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه کادرفنی خوبی در سپیدرود رشت در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: علی نظرمحمدی جزو مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال ماست و با همین تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر آمده است و ما هم تا جایی که توان داریم از کادرفنی حمایت خواهیم کرد.

می‌خواهیم ساختار باشگاه سپیدرود رشت را حفظ کنیم

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت گفت: می‌خواهیم ساختار باشگاه سپیدرود رشت را حفظ کنیم و با قدرت به بازی‌های آینده خود در لیگ دسته اول ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه از شرایط باشگاه در گذشته خبری ندارم و تازه چندساعتی است که به سمت مدیرعاملی منصوب شدم، گفت: ان‌شاءالله از فردا نشستی خواهیم داشت تا از اوضاع و احوال سپیدرود بیشتر باخبر شویم.

ناظمی همچنین ادامه داد: مطمئنم وقتی تیمی با این همه تغییر در لیگ شروع به بازی می‌کند باید مسابقات اول خودش را با احتیاط بازی کند و امیدواریم هفته به هفته سپیدرود رشت شرایط بهتری را پیدا کند و این موضوع دور از دسترس نیز نیست.

حاج محمدی به‌دنبال راهکاری است تا مشکلات باشگاه‌های شهرداری رشت را حل کند

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رشت در خصوص عدم تمایل شهرداری رشت برای تیمداری و مشکلاتی که برای باشگاه‌های شهرداری رشت پیش آمد، به خبرنگار دیارمیرزا گفت: وزارت کشور از سال‌های گذشته و امسال نامه‌ای را به شهرداری‌ها زده است که جلوی تیمداری حرفه‌ای توسط شهرداری‌ها را گرفته است.

ناظمی با بیان اینکه شهردار رشت از روزی که آمده است در حال تلاش است تا مشکلات تیم‌های شهرداری رشت را حل کند، افزود: آقای شهردار با تمام وجودش سعی دارد که بتواند به تیم‌های شهرداری رشت کمک کند.

وی با اشاره به اینکه با شناختی که از آقای شهردار و اعضای شورای شهر رشت دارم نتیجه خوبی خواهیم گرفت، تصریح کرد: مطمئنا تیم نوجوانان شهرداری رشت مشکلی نخواهند داشت و امیدواریم که با توجه مشکلات مالی به‌وجود آمده معضلات باشگاه‌های شهرداری رشت نیز حل شود.

 مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه شهرداری رشت در سال‌های گذشته به راحتی از تیم‌های شهرداری حمایت می‌کرد، گفت: امسال با توجه به مشکلات اقتصادی که همه از آن با خبر هستیم و نامه وزارت کشور که دست شهردار رشت را بسته است.

مطمئن هستم حتما آقای شهردار راهکاری را برای رفع مشکلات باشگاه‌های شهرداری رشت پیدا خواهند کرد

این پیشکسوت فوتبال استان گیلان همچنین ادامه داد: با شناختی که بنده از آقای شهردار دارم مطمئن هستم حتما آقای حاج‌محمدی راهکاری را برای رفع مشکلات باشگاه‌های شهرداری رشت پیدا خواهند کرد.

وی در واکنش به اظهارات ابراهیم الماسخاله، سرمربی نوجوانان باشگاه شهرداری رشت در گفتگو با دیارمیرزا (اینجا را بخوانید) با اشاره به اینکه آقای الماسخاله اطلاعات کاملی نداشتند، گفت: تیم نوجوانان شهرداری رشت تمرینات خود را شروع کرده است و یکسری امکانات می‌خواستند که ما کم‌کم آماده می‌کنیم و در اختیار ایشان قرار می‌دهیم.

ناظمی با بیان اینکه تا شروع زمان مسابقات لیگ نوجوانان کشور زمان داریم، اظهار کرد: سعی می‌کنیم تا تصمیمات گرفته شده را به اطلاع نوجوانان و جوانان شهر رشت برسانیم.

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رشت در خصوص عدم پرداخت پول ورودی به مسابقات لیگ نوجوانان کشور نیز، گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و فدراسیون فوتبال به تیم‌هایی که در گذشته فعالیت کردند و رزومه‌ای دارند، نگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه همه کارها باید طبق قانون انجام شود، گفت: شهرداری یک تیم دولتی است و آن چیزی که مصوب می‌شود مطمئنا مصوبات را انجام خواهد داد.

 ناظمی با اشاره به اینکه تیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هیچ تفاوتی برای ما نمی‌کنند، اظهار کرد: هزینه‌های تیم‌‌ها برای ما یکی است و تنها تفاوت تیم بزرگسالان با نوجوانان و جوانان حق و حقوقی است که بازیکنان تیم‌های بزرگسالان دریافت می‌کنند اما بازیکنان نوجوانان و جوانان دریافت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: هزینه یک تیم نوجوانان که در لیگ کشور بازی می‌کند و بازی‌هایی در خارج از استان باید انجام دهد، هزینه‌های زیادی است نیازمند پروسه‌ای است که ابتدا باید هزینه‌ها را برآورد بکنیم و سپس جواب قطعی بدهیم و هنوز هم به آقای الماسخاله نگفتیم که تیم شما شرکت می‌کند یا نمی‌کند.

 ناظمی در پایان به دیارمیرزا گفت: آقای شهردار رشت که تازه آمده است و صحبتی که آقای الماسخاله می‌کند در خصوص اینکه با ما گفته‌اند تمرین نکنید برای خرداد ماه است که بودجه‌ برای تیم‌های استانی اختصاص یافته بود. بنابراین باید به آقای شهردار فرصت بدهیم و به او کمک کنیم تا راهکار مناسب را پیدا کنند و ان‌شاءالله تصمیمی که گرفته می‌شود به نفع جوانان این شهر باشد.

 

Share