گیلان با محصولات حصیر بافی روستای فشتکه حضور یافت

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از غرفه گیلان در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر

اصغر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران، از غرفه گیلان نیز بازدید کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اصغر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران، از غرفه گیلان نیز بازدید کرد.

فرشته مومنی، معاون صندوق کارآفرینی گیلان گفت: صندوق کارآفرینی امید گیلان در این نمایشگاه محصولات حصیر بافی روستای فشتکه بخش خمام شهرستان رشت را که با حمایت صندوق کار آفرینی امید گیلان رونق گرفت، به ثبت ملی و جهانی رسیده است را در منظر عموم قرار داد.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه واحدهای فعال در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شیلات، محیط زیست، مدیریت پسماند، بازاریابی، مدیریت فروش، خدمات و سایر عرصه های کسب و کار و واحدهای دانش بنیان می توانند در نمایشگاه شرکت کردند.

به گزارش دیامیرزا، چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر با رویکرد تبیین نقش روستائیان و عشایر در تحقق سیاست‌های رونق تولید با شعار “روستای ایرانی، کالای ایرانی” و با هدف معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق روستایی به عنوان خاستگاه تولید و اقتصاد مقاومتی و با همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۷ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

Share