مصلحی: نباید کشور 2 قطبی شود

روایت وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد از دیدارش با ولیعهد سعودی

وزیر سابق اطلاعات با اشاره بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی بین مردم و مسئولان است، گفت: دشمن نمونه‌ای ازاین اشتباه محاسباتی را با تهدید به وجود می‌آورد تا مردم و مسئولان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی خود در دفاع از انقلاب متزلزل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی شامگاه چهارشنبه در یادواره ۲۲۰ شهید اصناف و بازار همدان در حسینه‌امام(ره) همدان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن با ترفند نفوذ درصدد پیاده کردن این روش برای از پای‌درآوردن نظام اسلامی است اما سخت در اشتباه است، چون انقلاب ایران اسلامی به الگوی فرهنگ ایثار و شهادت حضرت علی‌بن‌الحسین‌(ع) وصل است و هیچگاه موفق نخواهد شد.

او ادامه داد: سال قبل سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) حدود ۵۰۰ ‌دانشجو را با پرسشنامه ۵ تا ۷ صفحه‌ای به داخل زئران کربلا فرستاد تا دلیل اصلی حضور مشتاقانه این همه زائر و رمز موفقیت ایران اسلامی را بیابد انقلابی که بعد ۴ دهه همچنان پابرجاست و به مانند انقلاب‌های روسیه، فرانسه و الجزایر و غیره سرنگون نشده است و حتی برای ۴ دهه بعدی هم برنامه دارد.

مصلحی گفت: سرانجام اطلاعاتی که سیا از این تحقیق به دست‌آورد طبق اطلاعاتی که ما داریم آنست که  ایران اسلامی و مردم انقلابی ایران به فرهنگ ایثار و شهادتی وصل هستند که شهدا آن  را مدیریت می‌کنند و فرهنگ ولایت فقیه عامل پایداری این نظام است.

او  درباره  دیدارش با ولیعهد سعودی در دوران وزارتش گفت: در این گفت‌و گو موضوع حمایت آل‌سعود از رژیم بعثی مطرح شد و سعودی‌های به صراحت اذعان کردند که در زمان جنگ تحمیلی از صدام بعثی ۴۰ میلیارد دلار حمایت کردند و کشورهای خلیج فارس هم کمک ۳۰ میلیارد دلاری از صدام داشتند اگرچه سرانجام این ایران بود که پیروز میدان جنگ شد.

وزیر سابق اطلاعات گفت: نقص‌هایی در کشور وجود دارد که  هم باید از آنها انتقاد و گلایه کرد و هم باید هوشمندانه  فرصت آسیب رساندن به کشور را  آنهم در این جنگ اقتصادی از دشمن گرفت، یعنی نباید کشور ۲ قطبی شود بنابراین موفقیت در اقتصاد مقاومتی مرهون تلاش و همت مردم و مسئولان است.

مصلحی با اشاره به اینکه مگر ما دستگاه اطلاعاتی در کشور نداریم، آنها باید وارد عرصه  شوند و به این مشکل رسیدگی کنند، گفت: یکی از راه‌های نفوذ دشمن ایجاد نارضایتی در مردم نسبت به مسئولان و انقلاب است که با روش‌هایی مانند ایجاد گرانی در جامعه آن را پیاده می‌کند.

Share