وزیر سابق اطلاعات در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده

حالت آمریکا سگی است | جوانان امروز پای ارزش‌های خود افراطی می‌ایستند

مصلحی حالت استکبار به ویژه آمریکا را حالت سگ دانست و یادآور شد: بعضی‌ها فکر می‌کنند با مذاکره کارها تمام می‌شود اما دشمن دارای طراحی است و از بین بردن انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم بزرگداشت پاسدار شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر قرار داریم و شهادت حامد کوچک‌زاده را عرض تسلیت، تعزیت و تبریک دارم.

وی شهادت را مقوله‌ای دانست که قابل تعریف و بیان نیست و افزود: شهید به لقای خداوند متعال می‌رسد و با نخستین قطره خون خود تطهیر می‌شود و خداوند جایگاه ویژه‌ای به شهید داده و شهدا زنده هستند و زنده بودن شهدا ویژه است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه شهید برای ادامه راهی که پیموده مدیریت می‌کند، گفت: در اروپا و آمریکا پس از اربعین حسینی(ع) شاهد آثار آن هستیم و امسال در اربعین حسینی ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) دل‌ها را مدیریت می‌کند و این امر دارای پیام است، تصریح کرد: شهدا جامعه را در ابعاد مختلف و حتی در مسایل تربیتی مدیریت می‌کنند و جوانان امروز نسبت به جوانان ابتدای انقلاب از عمق فکری بیشتری برخوردارند.

مصلحی با تصریح بر اینکه حامد کوچک‌زاده از عقبه فکری عمیقی برخوردار بود، ادامه داد: جوانان امروز پای ارزش‌های خود افراطی می‌ایستند و به این افراطی‌گری افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم قرآن تاریخ اقوام مختلف را بیان می‌کند، یادآور شد: شهدا در محاسبات خود به هیچ عنوان اشتباه نکردند و دچار اشتباه محاسباتی نشدند و دقیق و به‌جا عمل کردند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار برده تا مسؤولان و ‌مردم ایران در محاسبات خود دچار اشتباه شوند، افزود: شهدا صبر را پیشه خود کردند و خداوند پنج امتیاز به آنها داده است.

وی گفت: خداوند در انقلاب اسلامی به دلیل صبر مردم این ملت را از بند طاغوت نجات داد و ملت ایران عزیز شده و جایگاه ملت ایران جایگاه مقاومت است.

مصلحی با بیان اینکه امروز تمام دنیای استکبار اعلام می‌کنند بشار اسد باید برود اما مقاومت می‌گوید بشار اسد باید بماند، تصریح کرد: استکبار به زانو آمده و مقاومت، آزادی نبل و الزهرا را به دنبال داشته و به آمریکا و داعش نشان دادند مقاومت به چه معنا است.

وی با اشاره به اینکه فتح و پیروزی حلب استکبار جهانی را به زانو درآورده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی منشأ عزت مقاومت بوده و امنیت با مقاومت تحقق پیدا می‌کند و امروز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی امنیت است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، اضافه کرد: اگر به دنبال امنیت، عزت و اقتدار هستیم با مقاومت محقق می‌شود امروز برخی در مقابل استکبار کوتاه می‌آید.

وی حالت استکبار به ویژه آمریکا را حالت سگ دانست و یادآور شد: بعضی‌ها فکر می‌کنند با مذاکره کارها تمام می‌شود اما دشمن دارای طراحی است و از بین بردن انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

مصلحی با تصریح بر اینکه امام راحل با قیام خود به دنبال ایجاد حکومت اسلامی، بیداری در دنیای اسلام و زمینه‌سازی برای ایجاد حکومت جهانی اسلامی بود، افزود: دشمن نفوذ را در بحث‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دنبال می‌کند و هشت سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

وی اظهار کرد: کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان ۷۰ میلیارد دلار در جنگ تحمیلی به صدام کمک کردند و عده‌ای به دنبال کدخدایی آمریکا هستند.

وزیر سابق اطلاعات انقلاب اسلامی را منشأ اضمحلال دنیای سرمایه‌داری استکباری عنوان کرد و یادآور شد: بیداری اسلامی در حال شکل‌گیری بوده و به جلو می‌رود و این امر هزینه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در مسیر ولایت صبر پیشه کنیم در جایگاه قدرت قرار می‌گیریم و امروز ایران از اقتدار ویژه‌ای برخوردار بوده و اگر مقاومت را ادامه دهیم الگو می‌شویم و امروز انقلاب اسلامی الگوی جهان بشریت است.

Share