تقویت گمانه زنی‌ها درباره یک انتصاب

استاندار گیلان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور می‌شود؟

یک منبع آگاه از قطعی شدن انتصاب مصطفی سالاری، استاندار فعلی گیلان به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک منبع آگاه از قطعی شدن انتصاب مصطفی سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد.

مصطفی سالاری که فارغ‌التحصیل دوره‌ی دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بوردوی فرانسه و دانش آموخته‌ی دوره دکترای حقوق عمومی دانشگاه تهران است، در دولت تدبیر و امید سابقه‌ی استانداری‌های بوشهر و گیلان را در کارنامه خود دارد.

سالاری سوابق متعدد اجرایی در حوزه‌های مرتبط با توسعه‌ی اجتماعی، مناطق آزاد اقتصادی، بنگاه‌داری و … دارد. وی دارای تجارب موثری در ارتباط با جوامع کارگری است و قائم مقامی سازمان پارس جنوبی و مدیریت پارس شمالی را در کارنامه خود دارد.

سالاری با بیش از ده سال سابقه مدیریت در بزرگترین محیط کارگری کشور، در بهبود شرایط جامعه کارگری توانمند خواهد بود.

مصطفی سالاری که جوان‌ترین استاندار فعلی کشور است، دارای ارتباطات گستره‌ای در حوزه‌های اجتماعی و بین دولتمردان و سیاستگذاران حوزه رفاهی است.

گفتنی است دیماه سال ۹۷ نیز شایعه حضور سالاری در سازمان تامین اجتماعی مطرح شده بود که در آن زمان یک منبع مطلع از قول سالاری گفته بود« وقتی شایعاتی درباره رفتن استاندار مطرح شد از او صحت ماجرا را جویا شدم اما اقای سالاری که همواره برنامه ریزی و دورنمای منسجمی برای توسعه گیلان در نظر دارد با رد این شایعات گفت: حدود شش ماه قبل و زمانی که زمزمه های تغییر استانداران مطرح بود، صحبت ها و پیشنهاداتی مطرح شد که بدون کمترین تردیدی و فورا آنها را رد کردم زیرا خدمت در گیلان را نسبت به استان های دیگر ترجیح میدهم و اگر از این پس هم اسم هر استان دیگری مطرح شد با اطمینان تکذیب کنید«.

Share