با پایان بیش از 10 ماه سرپرستی

قدردانی جمعی از مدیران شهرداری رشت از علی بهارمست

جمعی از مدیران شهرداری رشت با اعطای لوح تقدیری از زحمات سرپرست سابق شهرداری قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از مدیران شهرداری رشت با اعطای لوح تقدیری از زحمات سرپرست سابق شهرداری قدردانی کردند.

در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به علی بهارمست آمده است:

«خدمت رسانی یک فریضه الهی در زندگی اجتماعی است تا جایی که قرآن کریم همواره انسان ها را به دستگیری، گره گشایی و خدمت رسانی به دیگران توصیه نموده است.

شهرداری رشت نیز به عنوان بزرگترین موسسه مردم نهاد، مهمترین سازمان خدمت رسان در شهر رشت است. با اینکه این مجموعه در ماه های اخیر با بدهی های کلان مواجه بوده است اما مدیریت این مجموعه در دوران سرپرستی حضرتعالی علی رغم تمامی فشارها و مشکلات با اولویت قراردادن پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل، ایجاد روحیه تعامل و همکاری با کارکنان و تکریم ارباب رجوع به دور از هر گونه حاشیه و هیاهو به نحو مطلوبی انجام شد.

اینک به پاس تقدیر از تلاش های جنابعالی در اداره مجموعه شهرداری و شهر این لوح را به شما اعطاء می کنیم و از پروردگار متعال برای شما سلامت، عزت و توفیق روز افزون آرزومندیم.

امید است در آینده نیز با تجارب، تخصص و توانمندی هایی که از جنابعالی سراغ داریم مسیر توسعه و تعالی را طی کرده و در کنار هم به اهداف ترسیم شده دست یابیم».

گفتنی است ناصر حاج محمدی درحالی امروز به عنوان شهردار جدید رشت معرفی شد که این شهر بیش از ۱۰ ماه با سرپرستی علی بهارمست اداره می‌شد.


Share