رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس رشت مشخص شد | اعلام مسیرهای راهپیمایی در رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۲ نقطه استان به سوی میعادگاه نماز جمعه در روز جمعه دهم خردادماه خبر داد و گفت: این راهپیمایی در شهر رشت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌صادقی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در دومین نشست ستاد انتفاضه و قدس استان که سه‌شنبه هفتم خردادماه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، روز قدس را روز احیای جهان اسلام دانست و گفت: با تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ‌عنوان روز جهانی قدس به راهبردی موفق و مورد پذیرش افکار عمومی جهان برای ابراز انزجار و نفرت از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس، نماد اتحاد مسلمانان جهان بامحوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، تصریح کرد: مسئله فلسطین نه‌‌تنها از اذهان مسلمانان فراموش نشده بلکه هر سال بر تعداد ملت‌هایی که آمادگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را دارند افزوده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس فرصت مغتنمی است تا فریاد مظلومیت ملت فلسطین به گوش جهانیان رسانده شود، افزود: با گذشت چهل سال از نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره)، مسئله فلسطین به اولویت اول جهان اسلام مبدل گشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به گذشت بیش از ۷۰ سال از اشغال فلسطین و مقاومت جانانه مردم این کشور در برابر استکبار جهانی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران امید به رهایی را در بین مردم آزاده فلسطین، نیروهای مبارز و مقاومت افزایش داد.

وی، خودباوری مسلمانان در برابر استکبار جهانی را بزرگترین دستاورد روز جهانی قدس عنوان کرد و گفت: حضور پرشور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس و ابراز خشم و انزجار نسبت به جنایات دژخیمان اسرائیلی، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن اسلام را نقش‌برآب کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه طلیعه شکست رژیم متعدی و کودک‌کش اسرائیل آشکار شده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۴ بشارت دادند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و بی‌تردید فلسطین آزاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون زلزله‌ای پایه‌های کاخ استکبار و استعمار را می‌لرزاند، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس، عرصه مطالبه حقوق مستضعفان از مستکبران جهان است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌جاری با توجه به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شرایط منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است، بیان کرد: مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن روز قدس پا به ‌پای مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی آماده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۲ نقطه استان به سوی میعادگاه نماز جمعه در روز جمعه دهم خردادماه خبر داد و گفت: این راهپیمایی در شهر رشت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راس ساعت ۱۰:۳۰ از مبادی چهارگانه به سوی مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار خواهد شد.

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت:

مسیر شماره یک: میدان شهدای ذهاب (شهرداری)؛ خیابان امام خمینی (رحمت‌الله علیه)؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

مسیر شماره دو: مسجد جامع کاسه‌فروشان؛ خیابان شهید مطهری؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

مسیر شماره سه:  سپاه پاسداران؛ خیابان آزادگان؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

مسیر شماره چهار: ورزشگاه شهید عضدی؛ خیابان پرستار؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی.

Share