حجت الاسلام اشجری

تشکیک در شعار مرگ بر آمریکا،نشانه فاصله گرفتن افراد از نگرش امام خمینی (ره) است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام اشجری با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در سالگرد کشتار خونین مکه تاکید کرد: تشکیک در شعار مرگ بر آمریکا، نشان از فاصله گرفتن افراد از نگرش امام خمینی (ره) است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حوادث ۱۳ آبان در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است، ۱۳ آبان را تجلی همدلی و همزبانی ملت و دولت در شعار مرگ بر آمریکا عنوان کرد.
۷۸۱۶۹۲حجت الاسلام مجتبی اشجری صبح چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: سیزدهم آبان یادآور سه پیوند دیرپا در سه مقطع تاریخی است که باعث شد این روز برای همیشه در تاریخ ایران یوم الله باشد.

وی به تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در روز سیزدهم آبان اشاره کرد و افزود: این حوادث تا همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده اند.

وی با اشاره به نقش پر رنگ آمریکا در حوادث و فتنه های تاریخ معاصر تاکید کرد: این ساده لوحی است که با وجود هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد کینه دیرینه آمریکا علیه مردم ایران، عده‌ای بخواهند به رابطه دوستانه با شیطان بزرگ بیندیشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن اشاره به این نکته که شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبارستیزی ملت ایران و همه مظلومان جهان است تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا نشان عدالت‌طلبی و مخالفت با سلطه‌جویی مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در سالگرد کشتار خونین مکه تاکید کرد: تشکیک در شعار مرگ بر آمریکا، نشان از فاصله گرفتن افراد از نگرش امام خمینی (ره) است و کسانی که به عقب‌نشینی در برابر آمریکا می‌اندیشند همان افرادی هستند که فتنه‌های متوالی علیه انقلاب اسلامی را تدارک دیده‌اند.

وی با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا اصلی‌ترین شعار مردم انقلابی ایران اسلامی است افزود: آمریکا هیچگاه با برنامه‌ها و اقدامات خود نخواهد توانست جای پا در ایران بیابد و ملت ایران با کسانی که جاده صاف‌کن آمریکا باشند، بیگانه‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ۱۳ آبان را تجلی همدلی و همزبانی ملت و دولت در شعار مرگ بر آمریکا عنوان کرد و افزود: مردم گیلان در سیزده آبان امسال نشان خواهند داد که فرزندان عاشورایی و یاران خمینی کبیر هستند و صلابت آنان در مبارزه با استکبار جهانی گسست‌ناپذیر و مقتدرانه است.

Share