مدیرعامل آبفای گیلان تاکید کرد:

استمرار خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به منظور تسهیل در امر خدمت رسانی به شهروندان

رئیس هیأت مدیره آبفای گیلان همچنین لزوم ارتقاء کیفیت بهداشت آب شرب استان را متذکر شد و گفت: باید از ظرفیت مرکز خدمات غیرحضوری و ارتباطات مردمی۱۲۲ استفاده بهینه انجام گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حسینی مدیرعامل آبفای گیلان در پی دیدار چهره به چهره با همکاران این شرکت در جلسه هم اندیشی معاونین و مدیران ارشد شرکت ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقدیر و تشکر از زحمات یکساله مجموعه ی کارکنان، توفیقات بدست آمده را نتیجه تلاش، همدلی و همراهی همه معاونین، مدیران و کارکنان شرکت دانستند.

وی ضمن تسلیت به هموطنانمان مصیبت دیده از سیل اخیرکشور، بندهایی از پیام نوروزی مهندس جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را قرائت و برتداوم ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به شهروندان محترم، استمرار همدلی و اتحاد بین کارکنان، افزایش کارایی و بهره وری، حرکت به سمت کارسنجی تاکید کرد.

حسینی در ادامه افزود: عملیات کاهش آب بدون درآمد بویژه در شهر رشت باید مستمر باشد، تکلیف انشعابات آب و فاضلاب روستایی مشخص و ادامه نشت یابی در شهرهای بزرگ ادامه یابد، دقت اندازه گیری و بهسازی منابع تولید آب ارتقاءواز منابع تولیداستفاده حداکثری شود.

رئیس هیأت مدیره آبفای گیلان همچنین لزوم ارتقاء کیفیت بهداشت آب شرب استان را متذکر شد و گفت: باید از ظرفیت مرکز خدمات غیرحضوری و ارتباطات مردمی۱۲۲ استفاده بهینه انجام گیرد و مدیران در مباحث درآمدی، پیگیری انشعابات غیرمجاز، کوتاه تر شده زمان جلسات و برگزاری جلسات بعد از اقامه نماز ظهر و عصر دخالت وح ضور موثر داشته باشند.

وی با تاکید به تشویق همکاران به انجام فرایض دینی حضور مؤثر معاونین و مدیران در نمازهای جماعت را خواستار شد و ادامه داد: انتظار است تفویض اختیارات صورت گرفته به مناطق کاملا رعایت شود و فعالیت ها مستندسازی و به دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی برای تولید اخبارارائه گردد.

مشتری مداری، رعایت نظم و انضباط و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام و رعایت ایمنی در کارها از وظایف مهم و کاربردی مجموعه مدیران و کارکنان شرکت بود که مهندس حسینی بر آن تاکید داشت.

Share