در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا مطرح شد:

دیدار وزرا با مردم همزمان با سفر رئیس‌جمهوری| تکریم ارباب رجوع یک اولویت است

فرماندار آستارا عدم اداره وضعیت قیمت گوشت را حاصل بی عرضگی عده‌ای دانست و تصریح کرد: نباید مردم ما دچار این فشارها باشند، چرا نباید با یک مدیریت صحیح جلوی اینگونه مسائل گرفته شود؟ به هیچ عنوان افزایش قیمت گوشت و برخی کالاها قابل قبول نبوده و مردم ما دچار مشکل شده‌اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا در سال ۹۷ در فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه آستارا در این جلسه توجه به مردم را در این زمان یک اولویت دانست و گفت: امروز به خاطر برخی موارد از جمله سوء مدیریت ها و شیطنت های دشمن مردم نیاز به توجه بیشتری دارند، مردم نباید در بازار و ادارات آواره شوند، مسئولان فرصت خدمتگزاری را غنیمت بشمارند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا موفقیت را عامل اصلی برجا ماندن مدیر دانست و گفت: اگر در منصبی مفید و موفق نیستید باید آن مقام را ترک کنید و در غیر اینصورت آن را غصب کرده اید، ترک سنگر و سپردن آن به افراد با لیاقت یک نیاز مهم در امر مدیریت است.

فرماندار آستارا در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۹۷، آستارا را پیشانی کشورمان در ورود گردشگر از شمال غرب دانست و گفت: آستارا با سابقه دیرینه فرهنگی و به عنوان باسواد ترین شهر کشور باید تمامی زمینه‌های تسهیل سفر گردشگران را دارا باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به کار جهادی و شبانه روزی برای این امر بوده و آماده ورود گردشگران باشند.

حسن رستم زاد دوری از تشریفات را یک امر لازم برای تمام مدیران عنوان و تصریح کرد: مدیر باید تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک اولویت داشته باشد، داشتن چراغ چشمک زن برای خودرو مدیر و دیگر تشریفات چه معنایی دارد؟ بزرگان این مملکت در کمال ساده‌زیستی زندگی کرده و می کنند و از هیچ مدیری اینگونه رفتارها را نمی پذیرم.

رئیس شورای اداری آستارا با اشاره به میزبانی مردم گیلان از رئیس جمهور و هیئت دولت گفت: در این سفر در شهرستان مردم با وزرا ملاقات دارند و مشکلات حوزه برق، آب و راه شهرستان با وزرا مطرح خواهد شد.

فرماندار آستارا راه اندازی تحریم ها و جریان سازی برجام و ایجاد شکاف بین مردم و حکومت را نشان دهنده ضعف دشمن دانست و عنوان کرد: قطعاً در آستانه سفر رئیس جمهور به گیلان چشم دنیا به شما خواهد بود و ملت غیور قطعاً دشمن را مأیوس کرده و اقتدار ایران اسلامی بار دیگر به جهانیان اثبات خواهد شد.

رستم زاد عدم اداره وضعیت قیمت گوشت را حاصل بی عرضگی عده‌ای دانست و تصریح کرد: نباید مردم ما دچار این فشارها باشند، چرا نباید با یک مدیریت صحیح جلوی اینگونه مسائل گرفته شود؟ به هیچ عنوان افزایش قیمت گوشت و برخی کالاها قابل قبول نبوده و مردم ما دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش دیارمیرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتها الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share