جعفرزاده ایمن آبادی: از انتقادات کورکورانه و بعضا نادرست دست برداریم

اقدامات چند سال گذشته منطقه آزاد انزلی منحصر بفرد و قابل تحسین است

جعفرزاده ایمن آبادی یکی از مهمترین کارهای مدیریت منطقه آزاد انزلی را بهبود فضای کسب و کار منطقه عنوان کرد و گفت: این امر منجر به اشتیاق سرمایه گذاران کشور شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه اقدامات چند سال گذشته منطقه آزاد انزلی منحصر بفرد و قابل تحسین است، یادآور شد: انصاف نیست بخاطر عدم اجابت بعضی از تقاضاها از این همه فعالیت های مثبت و ارزنده چشم پوشی کرد.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان با اشاره به انتقادات کورکورانه و بعضا نادرست از مدیریت منطقه آزاد انزلی، گفت: ایجاد کرویدور چین – قزاقستان – ایران که برای اولین بار صورت گرفت و تاکنون شش کشتی إز مبدأ چین وارد بندر کاسپین شده، در این شرایط سخت تحریمی عامل کمک به کل کشور شده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به أخذ رتبه ممتاز در بین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی طی دوسال متوالی و فعال نمودن ۶۵ واحد صنعتی تعطیل شده در این منطقه که موجب ایجاد اشتغال موثر شده، گفت: رشد قابل توجه سه شاخص سرمایه گذاری، صادرات و جذب چشمگیر شرکت های دانش بنیان که با دوره چهار سال قبل أصلا قابل مقایسه نیست تنها نمونه ای از این دستاوردها است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به فعال شدن پروژه های تعطیل شده بندر کاسپین، احداث تقاطع غیر همسطح و ساختمان اداری اشاره کرد و افزود: فعال نمودن مجتمع های تجاری منطقه منجر به ایجاد اشتغال برای حدود ٣٠٠٠نفر شده است.

وی اجرای بیش از ١٠٠ پروژه روستایی را منجر به رضایت أهالی منطقه دانست و گفت: کمک به حوزه ورزش استان با اجرای ١٠٠مسابقه و برنامه ورزشی استانی، ملی و بین المللی قابل تقدیر است.

جعفرزاده ایمن آبادی یکی از مهمترین کارهای مدیریت منطقه آزاد انزلی را بهبود فضای کسب و کار منطقه عنوان کرد و گفت: این امر منجر به اشتیاق سرمایه گذاران کشور شده است.

وی در ادامه به ساخت بزرگترین مرکز نمایشگاهی شمال کشور، ساخت بزرگترین مجموعه ورزشهای ساحلی کشور، ساخت بهترین مرکز تفریحات ساحلی کشور، ساخت بزرگترین مارینا (اسکله تفریحی)کشور برای استفاده گردشگران را تنها بخش کوچکی از دهها مورد اقدامات مثبت منطقه آزاد انزلی طی چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: آنچه موجب تالم و ناراحتی می شود عدم قدرشناسی از مدیرانی است که بسیار پرتلاش ظاهر می شوند و بعضا بخاطر پاسخ منفی دادن به بعضی تقاضاهای نابجا و‌ نادرست مورد کم لطفی قرار می گیرند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده قصد ندارم که بگویم مدیریت کاملا بی نقصی در منطقه آزاد وجود دارد بلکه معترف به آنم که در قیاس با مدیران گذشته و با توجه به امکانات و منابع محدود می بایست به آقای مسرور مدیریت فعلی منطقه آزاد نمره قابل قبولی داد و اتفاقا بجای مانع تراشی و ایجاد زحمت کمک کرد که این فرصت ایجاد شده در اختیار مردم منطقه و استان قرار گیرد تا شاهد رشد و تعالی شهر و استان عزیزمان گیلان باشیم.

Share