از سرزدن به گلزار شهدای رشت تا حضور در محلات رشت

«قالیباف» در روز نخست سفر خود به گیلان چه کرد؟+ تصاویر

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین روز از سفر خود به گیلان از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم رشت آشنا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز از طریق فرودگاه رشت وارد استان گیلان شد و در نخستین برنامه خود در گلزار شهدای رشت حضور یافت.

وی پس از حضور در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به مقام والای شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با حضور در بازار رشت و گفت‌وگو با کسبه با مسائل و مشکلات مردم رشت به‌ویژه مشکلات زیست‌محیطی مردم در رابطه با آلودگی رودخانه‌های رشت آشنا شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در بخش دیگری از برنامه‌های خود با حضور در محلات حاشیه شهر رشت، پای صحبت مردم در نقاط مستضعف‌نشین این شهر نشست و با حضور در کارگاه اشتغال بانوان حاشیه شهر رشت تحت حمایت قرارگاه جهادی امام‌رضا(ع) با مسائل آنها آشنا شد.

دیدار با جوانان فعال استان گیلان در مهدیه رشت، حضور در منزل شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا و برگزاری نشست با نخبگان و فعالان اجتماعی، فرهنگی و علمی استان گیلان از دیگر برنامه‌های وی در نخستین روز سفر کاری به استان گیلان بود.

قالیباف ساعت ۹:۳۰ فردا با حضور در تالار حکمت دانشگاه گیلان با دانشجویان این استان به صحبت خواهد نشست، همچنین ساعت ۱۵:۳۰ فردا با حضور در مصلی بندرانزلی در سومین یادواره شهدای منسوب به هیئت عاشقان ثارالله، رزمندگان اسلام انزلی سخنرانی می‌کند.

Share