دانشگاه کوشیار رشت، فرصتی جدید برای دانشجویان

پذیرش دانشجو بدون کنکور بر اساس مصوبه جدید وزارت علوم صورت می‌گیرد

“موسسه آموزش عالی کوشیار” آمادگی دارد تا در چهارچوب اطلاعیه سازمان سنجش و دفترچه راهنما برای پذیرش از طریق سوابق تحصیلی که در تاریخ‌ ۲۵ دی‌ماه از سوی سازمان سنجش اعلام گردیده، نسبت به ثبت‌نام از متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور از بهمن‌ماه سال جاری (نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸) بسیاری از افرادی که امکان شرکت در کنکور را ندارند می‌توانند در دانشگاه‌های مختلف کشور و در رشته‌های موجود آن‌ها ثبت‌نام کنند.

در این راستا، “موسسه آموزش عالی کوشیار” آمادگی دارد تا در چهارچوب اطلاعیه سازمان سنجش و دفترچه راهنما برای پذیرش از طریق سوابق تحصیلی که در تاریخ‌ ۲۵ دی‌ماه از سوی سازمان سنجش اعلام گردیده، نسبت به ثبت‌نام از متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام کند. لازم به ذکر است زمان ثبت نام از ۲۹ دی تا ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ خواهد بود و با توجه به محدودیت پذیرش دانشجو، اولویت با افرادی است که زودتر مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی نمایند.

دانشگاه کوشیار رشت با دارا بودن کادری مجرب از اساتید گیلان و تهران، مزیت‌های مختلفی از نظر کادر آموزشی و فضای آن دارد. با اینکه اکثر موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های رشت در حاشیه شهر واقع‌ شده‌اند، وجود دانشگاه کوشیار در منطقه گلسار رشت، تردد را برای دانشجویان، اعضاء هیات علمی و کارکنان تسهیل کرده است.‌

در این زمینه رییس مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی کوشیار بیان کرد: این دانشگاه بر اساس مجوز شورای گسترش آموزش عالی و طبق قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریور ماه سال ۱۳۸۶ تأسیس و اقدام به جذب دانشجو کرده است.

دکتر الهیار داغبندان افزود: مؤسسه آموزش عالی کوشیار در ابتدا فعالیت‌های آموزشی خود را در یک فضای آموزشی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع با پذیرش ۷۶ دانشجو در ۲ رشته تحصیلی کاردانی حسابداری و کاردانی مدیریت گمرکی آغاز کرد و در حال حاضر با توسعه منابع انسانی و امکانات رفاهی و تایید شورای گسترش وزارت علوم، در فضایی به مساحت حدود ۴۵۰۰ مترمربع در ۲۹ رشته -گرایش فنی مهندسی و علوم انسانی در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی فعالیت می‌کند.

به گفته وی، ارکان مؤسسه اعم از هیات امنا، هیات مؤسس، از اساتید برجسته دانشگاه‌های تهران و گیلان هستند.‌

متقاضیان تحصیل می توانند برای آشنایی بیشتر با  رشته های بدون کنکور موسسه آموزش عالی کوشیار در مقاطع کاردانی و کارشناسی به سایت دانشگاه به آدرس زیر مراجعه کنند:

   http://www.kooshyar.ac.ir/fa/

Share