پیراهن فینال آسیا به کودکان بی‌سرپرست رسید

هدیه ویژه «شایان مصلح»به یک بنیاد نیکوکاری+ تصاویر

شایان مصلح، بازیکن تیم پرسپولیس تهران با حضور در بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با کودکان بی‌سرپرست، بد سرپرست و بیمار این بنیاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، شایان مصلح، بازیکن تیم پرسپولیس تهران با حضور در بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با کودکان بی‌سرپرست، بد سرپرست و بیمار این بنیاد دیدار و گفتگو کرد.

همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) مراسم جشن تولد کودکان دی ماهی تحت پوشش شعبه گیلان برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر شایان مصلح، میثم تهیدست، بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت، جواد آزاد بخت، خواننده و موزیسین گیلانی، استاد مهدی سنگی، نوازنده ساز پرشور دف، مرضیه فرمانی شاعر بنام گیلانی، ساناز پاکروان بازیگر تئاتر و تلویزیون شبکه باران و بهنام مهدی‌زاده گزارشگر شبکه ورزش نیز حضور داشتند.

شایان مصلح پیراهن خود در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را به کودکان بی‌سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان تقدیم کرد. هم چنین میثم تهیدست پیراهن تیم سپید رود را به این کودکان هدیه داد و لحظات مفرحی برای کودکان دست‌های مهربان رقم خورد.

گفتنی است بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان از سال ۸۶ توسط دکتر شهرام فرجی تاسیس شده و کاملا غیر انتفاعی، غیر سیاسی و مردم نهاد است. این بنیاد با ۱۷ شعبه و ۱۲ سال سابقه از تیر ماه سال جاری در رشت آغاز به کار کرده است.

Share