از هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم

شکست سنگین شهرداری فومن مقابل نیروی زمینی تهران

از هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم شهرداری فومن و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیروی زمینی با چهار گل شهرداری فومن را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم شهرداری فومن و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه غدیر تهران به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۰ به سود تیم نیروی زمینی تهران به پایان رسید.

حامد راست روان، سعید دلاور، مصطفی حبیبی، حسین میرزاحسین پور، رضا الماسخاله، میلاد حسین پور(حسین آفرین زاده)، مجتبی رستمی، علی عادلی(سعید مرتضوی)، وحید سروری، حسین محبی(شایان عاشورنژاد) و میلاد بختیاری برای شهرداری فومن به میدان رفتند.

سرمربیگری تیم شهرداری فومن را افشین ناظمی بر عهده داشت.

محمد بختیاری، حسین خیری، آرمان اکوان، حسین مددی، حسین سنگر، امیرحسین وثوق، رسول سعدیان نیا، حمداله ابدام، کوشا بهایی پور(جواد رمضانی)، علی کیانی فر(امیر حسین غلامی) و عارف رستمی(امیرحسین پورامینیان) برای نیروی زمینی بازی کردند.

سرمربیگری تیم نیروی زمینی تهران را امید روانخواه بر عهده داشت.

شرح بازی:

نیمه نخست:

دو تیم بازی پایاپایی را در نیمه نخست به نمایش گذاشتند و حتی بازیکن تیم شهرداری فومن با دروازه بان تیم نیروی زمینی تک به تک شد اما نتوانست توپ را وارد دروازه حریف کند تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

تیم نیروی زمینی با استفاده از ارسال نخستین گل را وارد دروازه تیم شهرثاری فومن کند و با از بین رفتن تمرکز بازیکنان شهرداری فومن دومین گل وارد دروازه تیم شهرداری فومن شد که پس از این گل تیم حملات زیادی را بر روی دروازه تیم نیروی زمینی انجام داد که تیم نیروی زمینی توانست با استفاده از ضد حملات دو گل دیگر را وارد دروازه تیم شهرداری فومن کند تا بازی با نتیجه ۴ بر ۰ به پایام برسد.

حاشیه بازی:

حدود ۱۰۰ تماشاگر فومنی این دیدار را از نزدیک تماشا می کردند در حالیکه ورزشگاه خالی از تماشاگران تیم نیروی زمینی بود.

بردبار مالک باشگاه شهرداری فومن برای تماشای بازی شهرداری فومن در ورزشگاه حضور داشت.

در پایان بازی تعدادی از بازیکنان و اعضا کادر فنی تیم شهرداری فومن به اتوبوس حامل هواداران این تیم رفتند و از آنها بابت حضور در ورزشگاه غدیر تشکر کردند.

Share