فرمانده سپاه قدس گیلان‌:

دشمن درصدد تخریب جایگاه ولایت‌فقیه است | دشمنان برای مشاهده قدرت ایران منتظر حماسه ۹ دی باشند

فرمانده سپاه قدس گیلان‌ با اشاره به طرح نقشه و فتنه جدید دشمن برای تخریب جایگاه ولایت‌فقیه گفت: مهم‌ترین بستر برای انجام این توطئه و فتنه‌انگیزی،‌ صحنه انتخابات سال آینده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور اظهار داشت: مردم ولایتمدار کشورمان با تظاهرات در ۹ دی و مردم شریف گیلان با حضور در صحنه ۸ دی در حقیقت اوج بصیرت و هوشیاری خود را بار دیگر به جهانیان اثبات کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در یوم‌الله ۹ دی امسال و خلق حماسه‌ای ماندگار از سوی آنان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ اهمیت این حماسه و پاسداشت آن در چهلمین سال انقلاب اسلامی با وجود تدارک ویژه استکبار جهانی در مقابله با نظام اسلامی امسال صدچندان شده است.

عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه دشمنان برای مشاهده قدرت واقعی کشورمان باید منتظر حماسه ۹ دی باشند بیان داشت: مردم بصیر و قهرمان ایران اسلامی در سالگرد حماسه ۹ دی با وجود تمام مشکلات داخلی و توطئه‌افکنی دشمن پایداری و استقامت خود بر آرمان‌های انقلاب را نشان خواهند داد.

وی تثبیت جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(‌ره) را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایران اسلامی در سایه حمایت‌های الهی و وجود ولایت‌فقیه به مانند یک کشور تأثیرگذار توجه ملت‌ها و دولت‌های دیگر را به خود معطوف کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان فرمایشات امام راحل و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت کلمه را متذکر شد و خاطرنشان کرد:‌ اتحاد بین آحاد مردم و مسئولان برای مقابله با نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن قطعاً در شکل‌گیری زمینه‌های پیشرفت انقلاب اسلامی کمک شایانی می‌کند.

سردار عبدالله‌پور لزوم توجه و رعایت اصل اتحاد ملی با توجه به صف‌بندی‌های جدید جبهه استکبار علیه انقلاب را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد:‌ قطعاً پیشرفت در تمام مؤلفه‌ها نیازمند وجود شرایطی مناسب و امن است که وحدت حول محور ولایت و آرمان‌های انقلاب لازمه شکل‌گیری چنین بستری هستند.

وی با بیان اینکه مراسم ۹ دی امسال فرصت مناسبی برای صاحب‌نظران و فعالان سیاسی و اجتماعی جهت تبیین دشمنی‌های آمریکا علیه انقلاب است ابراز داشت: این شخصیت‌ها باید در مساجد و مراکز فرهنگی آخرین نقشه‌ها و استراتژی براندازانه دشمن را بیش از پیش برای مردم نمایان کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به تلاش جبهه استکبار برای شکست جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:‌ روشنگری و آگاه‌سازی مردم توسط شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و مذهبی‌ در ایام یوم‌الله ۹ دی بستر اجرای نقشه‌های دشمن را از بین می‌برد.

عبدالله‌پور افزایش کمیت و کیفیت روشنگری‌ها و واکاوی ابعاد فتنه ۸۸ را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر چه این مباحث و تبیین خیانت‌های سران و جریان فتنه بیشتر باشد، آگاهی مردم و مسئولان از نقشه‌های شوم و پیچیده دشمنان بیشتر شده و تاثیر به‌سزایی نیز در ایستادگی و مقاومت آنان خواهد داشت.

وی اهتمام ویژه مسئولان در حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی را ضروری خواند و تصریح کرد: مادامی که تمامی ملت و مسئولان بر اصول انقلابی پایدار باشند فتنه‌انگیزی دشمنان نیز ادامه پیدا می‌کند بنابراین حفظ وحدت و هوشیاری تنها مختص امسال و سال‌های دیگر نیست.

Share