در جلسه شورای شهر رشت رقم خورد

حاجی‌پور مالکیت داماش را تکذیب کرد | موافقت مشروط با کمک میلیاردی به سپیدرود و داماش

اسماعیل حاجی پور در این جلسه با اشاره به اینکه مالکیت این تیم به نام شخص دیگری است، اظهار کرد: بنده فرزند این شهر بوده و حتما از این تیم که مورد علاقه جوانان است، حمایت می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه عصر روز دوشنبه شورای شهر رشت لایحه کمک به دو تیم فوتبال سپیدرود و داماش بررسی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برای سپیدرود نهصد میلیون تومان و داماش پانصد میلیون تومان در نظر گرفته شده، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم داماش منتسب به اسماعیل حاجی پور یکی از اعضای شورا است بنابراین بررسی های لازم با موافقت این عضو شورا انجام میشود.

وی افزود: ضمن اینکه علی بهارمست یکی از همکاران مجموعه مدیریت شهری نیز سرپرست سپیدرود رشت است.

حاجی پور: مالک داماش نیستم!

اسماعیل حاجی پور در این جلسه با اشاره به اینکه مالکیت این تیم به نام شخص دیگری است، اظهار کرد: بنده فرزند این شهر بوده و حتما از این تیم که مورد علاقه جوانان است، حمایت می کنم.

حاجی پور با انتقاد از استاندار گیلان افزود: او چون بومی اینجا نبوده به نامه هایی که درباره داماش ارسال شده پاسخ نداده است. این در حالی است که شخص استاندار فعلی گیلان در بوشهر تیم شاهین بوشهر را به شهردار بوشهر متصل کرده بود.

وی با بیان اینکه تمام زندگی خود را برای داماش گذاشته ام گفت: شیطنتهای سیاسی در این شهر صورت می گیرد اما همه بدانند که بنده با خدا معامله کردم.

زاهد: حاجی پور فقط عضو هیات مدیره است

در ادامه فرهام زاهد عضو دیگر شورای شهر رشت در مورد این لایحه گفت: استعلام برای اینکه چه کسی مالکیت داماش بوده است یا رسیدگی به وضعیت این تیم با توجه به حضور در جمع چهار تیم برتر جام حذفی کشور؟!

وی افزود: وظیفه تک تک ما است که به این تیم ها کمک کنیم و نباید آنها را در بروکراسی اداری وارد کنیم.

زاهد با بیان اینکه تیمداری بسیار کار سخت و پر هزینه‎ای است، گفت: مالک تیم اقای حاجی پور نیستند و حتی چک هم امضا نمی‌کنند و فقط عضو هیات مدیره هستند.

عضو شورای شهر رشت افزود: باید به خواسته‌های مردم توجه کنیم. در زمان انتخابات از شعارهای ما حمایت از ورزش و تیم های محبوب شهر رشت بود.

زاهد افزود: برای من جای تعجب است که تیمی که دارای این همه طرفدار دارد چرا هیچ مسئولی قدمی برای حمایت از آن بر نمی‎دارد، بنابراین خواستار موافقت با دو فوریت این لایحه هستم.

استاندار گیلان پاسخگوی نامه‌های اداری باشد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به اینکه بنده از طرفداران سپیدرود رشت هستم، اظهار کرد: هرگاه زمان پیروزی و صعود تیم های فوتبال رشت صورت گرفت استاندار و برخی از نمایندگان مجلس سریعا حضور پیدا کرده و در جشن های قهرمانی دستان خود را به علامت شادی تکان می دهند.

بهراد ذاکری با بیان اینکه استاندار گیلان پاسخ نامه های اداری را بدهد، گفت: در ابتدای ورود به شورای پنجم رشت نامه ای به استاندار گیلان پیرامون اجرای اصل مدیریت جامع شهری ارسال شد که تا کنون پاسخی در این باره دریافت نکرده ام.

سپیدرود و داماش در شرایط سختی قرار دارند

به گزارش دیارمیرزا احمد رمضانپور دیکر عضو شورای شهر رشت در مورد این لایحه گفت: هزینه های لجستیک را نمی‌توان به تاخیر انداخت. تیم های سپیدرود و داماش در شرایط سختی قرار دارند. این تیم ها سرمایه های اجتماعی شهر ما هستند و مردم انتظار دارند که به این تیم کمک شود.

وی افزود: این پول برای هزینه های لجستیک است و از دوستان شورایی میخواهم به این لایحه رای مثبت دهند.

در پایان لایحه کمک به داماش و سپیدرود به صورت یک فوریتی تصویب شد تا زمانی که جواب بازرسی مبنی بر اینکه چه کسی مالک داماش است اعلام شود.

Share