سینا مقدادی در صحن شورای شهر رشت:

کیفیت آسفالت را بالا می‌برم|علیپور: دهن شورا را گِل می‌مالم!

مقدادی بر لزوم حفاظت از تالاب عینک اشاره کرد و گفت: موضوع بسیار مهمی در رشت است که میتواند سبب جذب گردشگر شود که تاکنون مغفول مانده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پنجاه و نهمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با حضور ۹ عضو شورا و به ریاست رسولی نایب رییس شورا برگزار شد.

رسولی در ابتدا جلسه با بیان اینکه امروز ادامه بررسی گزینه های تصدی شهرداری است، گفت: امیدوارم بتوانیم تصمیم درستی برای شهرمان رشت بگیریم.

سینا مقدادی گزینه تصدی پست شهرداری رشت برای ارایه برنامه ها وارد صحن شد.

این عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان درمورد برنامه های خود گفت: در شهرداری رشت ۳ هزار پرسنل برای۸۰۰ هزار نفر رشتی خدمات می‌دهند. بالا بردن کیفیت آسفالت و استفاده از تکولوژی های جدیدی مثل نانو از جمله برنامه های من است.

وی از دیگر مسایل مهم سطح شهر رشت را افزایش سرانه تفریحی و فضای سبز عنوان کرد و افزود: احداث پارک و حمایت از بسته های تفریحی و گردشگری در برنامه من است.

مقدادی در مورد در دو روخانه گفت: با جذب بودجه برای لوله گذاری فاضلاب در حاشیه روخانه ها می‌توانیم از ورود فاضلاب در داخل رودخانه جلوگیری کنیم. همچنین ایجاد فضای مکس نیز ضرورت دارد.

وی با تاکید بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: پس از اصلاح حاشیه روخانه ها میتوان تردد ناوگان حمل و نقل را در انجا راه اندازی کرد و نیز برخی از سازمانها را باهم تفکیک و همچنین ادغام کرد.

نامزد شهرداری رشت افزود: ساخت مجتمع های گردشگری و ورود سرمایه‌گذار برای جذب گردشگر  از برنامه های بنده است.

به گزارش دیارمیرزا مقدادی بر لزوم ایجاد انگیزه در کارمندان شهرداری خبر داد و افزود: پرسنل شهرداری از سه نسل تشکیل شده است و انتصابات باید بر اساس شایسته سالاری باشد.

وی افزود: از جمله مسایل مهم دیگر بازآفرینی فضاهای شهری است که در دولت دوازدهم این مهم مورد تاکید قرار گرفته و رفاه اجتماعی برای محلات کم برخوردار را شامل خواهد شد.

مقدادی بر لزوم حفاظت از تالاب عینک اشاره کرد و گفت: موضوع بسیار مهمی در رشت است که میتواند سبب جذب گردشگر شود که تاکنون مغفول مانده است.

سوالات اعضای شورا

محمدحسن عاقل منش خطاب به مقدادی گفت: برنامه شما در حوزه فرهنگی و اجتماعی ارائه نشده است. شما در حوزه گردشگری چه برنامه ای دارید؟

بهراد ذاکری دیگر عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه مهندس مقدادی جهره خوش اخلاق نظام مهندسی هستند، گفت: در بحث زباله سوز مدل فعلی که به دنبال اجرای آن هستیم، دارای استاندارهای لازم نیست، می‌خواهم بپرسم چه برنامه ای دارید؟

شیرزاد دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: در برنامه های ایشان نقطه قابل توجه بازافرینی شهر رشت است. سوال بنده از ایشان این است که در خصوص نیروهای انسانی و عزل و نصب ها است. برای انتخاب مدیران چه برنامه هایی دارید و چگونه در این خصوص با اعضای شورای چگونه برخورد می‌کنید؟

دهن شورا را گِل می مالم!

علیپور دیگر عضو شورای شهر رست با اشاره به اینکه دهن شورا را گِل می مالم اظهار کرد: شورای دوم و سوم در حق کارگرها خیانت کردند.

علیپوربا بیان اینکه سیاسی بازی در انتخاب شهردار حرف اول را میزند افزود: کارگری که توان.خرید یک کیلو گوشت قرمز برای خوردن ندارد همواره تحت فشار بوده و اجازه حضور شهردار برای بازی های سیاسی برخی از افراد را نخواهم داد.

مقدادی در پاسخ به سوالات گفت: در حوزه گردشکری بسته های تشویقی در زمینه جذب سرمایه گذار از برنامه های بنده است و ایجاد اعتماد سازی از اولویت کارهای خود قرار خواهم داد.

وی افزود: در اهداف و برنامه های بنده ایجاد انگیزه در بین پرسنل مد نظر است و اطمینان خواهم داد که حرفهای من شعاری نخواهد بود و بیشتر عمل میکنم تا حرف بزنم.

مقدادی با بیان اینکه به کار جمعی اعتقاد دارم گفت: در عزل و نصب ها با هفکری و انسجامی که در شورا وجود داشته باشد استفاده خواهم کرد.

Share