فرماندار رضوانشهر خبر داد:

پایگاه امدادی هلال احمر رضوانشهر در محور پونل به خلخال احداث می‌شود

فرماندار رضوانشهر گفت: با توجه به اینکه این شهرستان از نقاط گردشگر پذیر و پرتردد می باشد در همین راستا مکانی برای احداث پایگاه امدادی هلال احمر واقع در محور پونل به خلخال در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عسکر حسنی‌پور در آئین افتتاح ساختمان اداری هلال احمر این شهرستان ضمن خیرمقدم خدمت رئیس سازمان هلال احمر کشور و هیئت همراه گفت: عملکرد هلال احمر در این شهرستان بسیار مطلوب است و ما از این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

فرماندار رضوانشهر افزود: طی ۳ سال اخیر و ارزیابی های به عمل آمده در زمینه عملکرد مجموعه ادارات دولتی و مدیران این شهرستان هلال احمر همیشه جایگاه مطلوبی داشته که تهیه و خرید این ساختمان برای این امر بسیار به جا و کار پسندیده ای است.

حسنی‌پور ضمن اشاره به موقعیت این شهرستان در مواقع بروز حوادث گفت: با توجه به اینکه شهرستان رضوانشهر از نقاط گردشگر پذیر و پرتردد می باشد در همین راستا مکانی برای احداث پایگاه هلال احمر واقع در محور پونل به خلخال در نظر گرفته شده است که برای ساخت این پایگاه امدادی نیازمند کمک و همکاری رئیس سازمان هلال احمر کشور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی امام جمعه شهرستان نیز طی سخنانی گفت: دین اسلام به ما آموخته است که همیشه آماده باش باشیم و نیروهای هلال احمر نیز در همین راستا برای خدمت به خلق آماده هستند.

همچنین نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به جهت داشتن دریا، جلگه و جنگل که از مواهب الهی این منطقه است منشأ حواث نیز می باشد.

شکری افزود: مدیران بسیار خوبی از سوی هلال احمر در سطح این شهرستان و مرکز استان داریم که در مواقع بروز هرگونه حادثه در میدان حضور دارند.

این نماینده مجلس گفت: در جریان سیل اخیر بخش های زیادی از مزارع و باغات تخریب شده است که تنها محل درآمد مردم حوزه انتخابیه می باشد و جا دارد که چاره ای برای این موضوع اندیشیده شود.

دکتر پیوندی در آئین افتتاح ساختمان اداری هلال احمر رضوانشهر گفت: ۱۷ پایگاه امداد و نجات در استان گیلان فعال هستند که اغلب این پایگاه ها در کانکس فعالیت دارند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: هلال احمر چندین هدف را در برنامه خود دارد که خدمت به انسان های شریف بدون در نظر گرفتن قومیت، نژاد، ملیت، دین و مذهب از آن جمله می باشد.

وی اظهار کرد: یکی از دلایل حضور ما در کنار مردم کاستن از آلام و مشکلات آنان می باشد و همکاران ما با بسیج تمام امکانات باید در کنار مردم در مواقع بروز هرگونه حوادثی حضور داشته باشند.

دکتر پیوندی با بیان این مطلب که مردم به ما اعتماد دارند، افزود: آبروی ۹۵ ساله هلال احمر در اعتماد به این مجموعه عظیم نهفته است و تلاش می کنیم که این فضا همچنان پا برجا باشد.

گفتنی است، جمعیت هلال احمر از سال ۸۹ در شهرستان رضوانشهر تأسیس گردیده است و برای خرید این ساختمان جدید که دارای ۳۴۰ متر مربع مساحت در سه طبقه می باشد ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

Share