با حضور جمعی از مردم و مسئولین؛

مراسم استقبال از ملی پوشان انزلیچی تیم ملی قایقرانی برگزار شد+ تصاویر

مراسم استقبال از ملی پوشان قایقران انزلیچی حاضر در هجدهمین دوره مسابقات آسیایی جاکارتا با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر امروز(سه شنبه) مراسم استقبال از ملی پوشان انزلیچی حاضر در هجدهمین دوره مسابقات آسیایی جاکارتا با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

پیمان قویدل، علی آقامیرزایی و نازنین ملایی سه تن از اعضای گیلانی تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران هستند که به ترتیب با دو مدال برنز در کایاک و یک نقره در رویینگ به خانه بازگشتند.

نازنین ملایی دوازده سال سابقه در رشته رویینگ دارد و عضو تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران است که توانست اولین مدال نقره تک نفره رویینگ ایران را در این دوره مسابقات کسب کند.

وی در رابطه با کیفیت مسابقات اظهار کرد که این مسابقات نسبت به ادوار گذشته از سطح بسیار بالاتری برخوردار بود و حریف اصلی خود را کشور چین عنوان کرد که با قهرمانان جهان خود در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

ملایی در رابطه با آنالیز حریف اصلی خود ادامه داد که شش ماه قبل از شروع مسابقات حریف های خود را شناسایی کردیم و در تمرینات رکورد دار بودم اما در در لحظه شروع مسابقه فینال به دلیل اتفاق ناگهانی و شرایط جوی و باد مخالف ۵۰متر در استارت جا ماندم و مجبور شدم فشار چند برابری به خود وارد کنم تا بتوانم در رقابت باقی بمانم و در مقام دوم مسابقه را به پایان برسانم.

Share